14 תשובות
שילכו למצוץ
שהם חיים בסרט
לגבי אזרח זה מוגזם
לגבי חיילים זה מחיר נמוך מאוד ביחס למה שישראל שילמה בעבר
שילכו להזד***
שחייבים להציל את החטופים, גם תחשבו על זה ככה, הרבה דברים הצבא לא עושה כי החטופים עוד שם אז הם מפחדים לפגוע בהם, אז כמובן שזה עוד יתרון חוץ מזה שהחטופים יחזרו הביתה בע"ה, שסוף סוף נוכל לתקוף אותם כמו שצריך
הם בהזיות אבל כמובן שהממשלה הדפוקה שלנו תאשר עסקה כזאת
שאין בעיה! לשחרר, החטופים שלנו שווים גם מיליונים! אבל לאחר שישוחררו לגמור אותם בתוך עזה. מחבל לא אמור להיות חיי מלחתחילה. עדיף את המחבלים בחוץ מתים מאשר בתוך הכלא הישראלי, וואלה כל מחבל שותה ביום 100 שקל! זה יעשה לנו טוב כספית גם.
זה ממש הרבה 100 מחבלים לחטוף אחד צריך להחזיר את כולםם
שואל השאלה:
זה לא יקרה! מזה לשחרר ואז לחסל זה לא מה שיקרה

זה ממש מוגזם לשחרר 100 מחבלים על כל חטוף
^ זה לא יקרה כי אנחנו פחדנים, לא כי אי אפשר.. כי מבחינת אפשרות זה אפשרי.
זה בדיוק מה שיקרה אחשלי תיראה תמצב של עזה
ניראה לך יש שם מחבל שחושב שהוא עוד יחיה
שואל השאלה:
כן יש אסור לנו להרוג אזרחים שלא קשורים למלחמה
אחשלי כל מי שאנחנו משחררים קשור למלחמה