7 תשובות
למתי יש לך? קיבלתי ל13.2 בתל אביב
תגיד וקיבלת עוד תתי מסלולים חוץ מזה?
לפי מה שהבנתי זה דינמיקה קבוצתית ומי שעובר אותה באותו יום כבר יש לו ראיון
ומתי עשית טת המיון הראשוני לשחקים?
שואל השאלה:
נובמבר נראה לי
נובמבר נראה לי
אנונימית
שואל השאלה:
כן קיבלתי אמנון ועשיתי כבר
כן קיבלתי אמנון ועשיתי כבר
אנונימית
שואל השאלה:
כנלל
כנלל
אנונימית
באותו הנושא: