8 תשובות
זה פשוט שווה את זה, כן
אנונימית
שואל השאלה:
למה שווה את זה? תוכלי לפרט קצת?
כי בסוף זה שוחק ביותר...אני תא רוצה קרבי אלא תומכת לחימה
זה מסגרת קשוחה יחסית למשך שנתיים בלי חופשים
למה בכל זאת זה שווה את זה?
והאם חברתית זה שווה את זה?
למה שווה את זה? תוכלי לפרט קצת?
כי בסוף זה שוחק ביותר...אני תא רוצה קרבי אלא תומכת לחימה
זה מסגרת קשוחה יחסית למשך שנתיים בלי חופשים
למה בכל זאת זה שווה את זה?
והאם חברתית זה שווה את זה?
אנונימית
שואל השאלה:
אתה לא ממליץ לי גם לחוות את זה?
לא מפריע לי השנים כלכך
יותר מפריע לי השגרה השוחקת והמסגרת הנוקשה
אבל בסוף זה מיישר אנשים ופוגשים חברים חדשים לא?
בשירות אני לא מרגישה תורמת אם להגיד את האמת
אתה לא ממליץ לי גם לחוות את זה?
לא מפריע לי השנים כלכך
יותר מפריע לי השגרה השוחקת והמסגרת הנוקשה
אבל בסוף זה מיישר אנשים ופוגשים חברים חדשים לא?
בשירות אני לא מרגישה תורמת אם להגיד את האמת
אנונימית
שואל השאלה:
^^את חיילת?
ולגבי הללמוד..כן אני אשתחרר בגיל 22 בערך אבל גם ככה אין לי שום כיוון כרגע וגם בוודאות אני אסבול בחלק מהזמן השאלה האם בדיעבד אתם שמחים שעשיתם את זה?
^^את חיילת?
ולגבי הללמוד..כן אני אשתחרר בגיל 22 בערך אבל גם ככה אין לי שום כיוון כרגע וגם בוודאות אני אסבול בחלק מהזמן השאלה האם בדיעבד אתם שמחים שעשיתם את זה?
אנונימית
תתגייסי. חד משמעית הדבר הכי טוב שאפשר לעשות.
אנונימית
פטור דת קיבלת?
אם ממש בא לך את יכולה
אם ממש בא לך את יכולה
למה את אומרת לה שהיא תסבול ??
אני נהנתי זה תלוי אדם
אני נהנתי זה תלוי אדם
שואל השאלה:
יש לי פטור דת בוודאי
ומה זה אם ממש בא לי? אני רוצה אבל לא בא לי לסבול שם
אני מנסה להבין מכאלה שהיו בפנים
סבלתם?
יש לי פטור דת בוודאי
ומה זה אם ממש בא לי? אני רוצה אבל לא בא לי לסבול שם
אני מנסה להבין מכאלה שהיו בפנים
סבלתם?
אנונימית
באותו הנושא: