התחברות
הרשמה
רשמו לי בהתרשמות מהראיון שאני מתאימה ללוחמה
זה נחשב טוב? מה עוד כתובים שם?
1 בפברואר 2024, 12:36
גיוס
צו ראשון
ראיון אישי
חיילים
תשובה אחת
זה נחשב טוב אבל לא בהכרח שזה ישפיע על משהו
באמת שהראיון האישי הוא קצת חרטה
א
אלכס פיירו
באותו הנושא:
בהתרשמות מהראיון האישי בצו הראשון כתוב לי "אין הסבר" עבר חודש מה זה אומר?
נכנסתי לאתר מתגייסים ואוזן לי נתונים בהתרשמות מהראיון אישי
מה הדפר וההתרשמות מהראיון שלכם?
מה אתם קיבלתם בהתרשמות מהראיון אישי בצו ראשון?
למה בהתרשמות מהראיון אישי רשום לי "מתאים לתפקידי לחימה ותומכי לחימה"?
לעוד מישהו ההתרשמות מהראיון אישי באתר מתגייסים השתנתה ממה שהיה כתוב קודם?
רשמו לי בהתרשמות מהראיון אישי, מתאים לתפקידי לחימה ותומכי לחימה כמה זה בצדכ? זה טוב בכלל?
קיבלתי בהתרשמות מהראיון אישי "מתאים לתפקידי לחימה ותומכי לחימה" זה טוב או גרוע?
איזה דברים כתוב בהתרשמות מהראיון האישי?
קיבלתי בהתרשמות מהראיון בצו ראשון
ההתרשמות מהראיון האישי יכול לסגור לי דלתות במידה שלא מצוין שם סוג תפקיד שאני רוצה?