9 תשובות
זה מוסיף לנשירה? אני חופפת פעמיים
נראה לי שזה בסדר
כן לדעתי זה בסדר ,ממליצה לך על השמפו נגד קבקבים של סבו קאלם הוא עזר לי ממש
שואל השאלה:
^^^ לי נושר טיפה יותר שיער כשאני חופפת שוב אבל לא ברמה מוגזמת
אנונימית
שואל השאלה:
^ לא
אמורים לעשות פעם אחת
אני עושה ברצף פעמיים תקראי שוב
אנונימית
דווקא מומלץ לחפוף פעמיים ולא פעם אחת.
ניתן לשים לב שפעם השנייה יש יותר קצף מהשמפו, וזה מפני שבפעם השנייה הקרקפת יותר נקייה וכך בעצם מורידים לחלוטין את כל הלכלוך.
שואל השאלה:
מהה
אנונימית
שואל השאלה:
^ נכוןן שניהם ממש גרועים ומייבשים לי תשיער
אנונימית
כן בטח, אני קבוע חופפת פעמיים