9 תשובות
ברו מתקשה לקרוא לחיילים שלנו גיבורים ואמיצים
ליטרלי נלחמים כדי שלא יפגעו בו
הזיה לך לטיפול הקנאה עלתה לך לראש
אנונימית
אין ערסים בסיירות מי הטיפש שייתן להם גישה לנשק?
הערסים? יחידת יהלום הם ערסים? הלוחמים מאגוז, מגלן, סיירות, קומנדו הם ערסים? תטפל בעצמך
^את מבינה שאם יש להם נשק ואת חתכת אותם בכביש החיים שלך בסכנה. מודעת לזה?
אנונימי
ואי ואי אתה חי בפרנויה עם עצמך אף אחד לא יהרוג אותך אם חתכת בכביש
אלא אם כן זה רוצח ליטרלי מה הקשר לערסים
מה הקשר ערסים? ולמה לערב עדות במצב שאנשים מתים? מה הקשר וואי
אנונימית
על מה המינוסים^^? אם הייתם נותנים לערסים נשק לכו תבדקו חולי נפש
כמה שנאה בבן אחדד לך לטיפול חיים לא תצליח לחיות עם עצמך ככה
זה מה שהערסים אצלי בשכונה עשו
אנונימי