6 תשובות
נכון זה דוחה שבני זוג קוראים לבת זוג שלהם בייבי
מה זה בייבי אני לא תינוק
מה זה בייבי אני לא תינוק
מוזר
עדיף שיקראו לי דיבוק מאשר בייבי
אני אומרת בייבי לאנשים שאני רוצה לעצבן
ברצינות זה סתם מביך
ברצינות זה סתם מביך
אני כן
ואוהב לומר את זה
ואוהב לומר את זה
אנונימי
כן, אחד הדברים האהובים עליי
באותו הנושא: