5 תשובות
נכון, אלא אם זה משהו שהיא רואה בתור סכנה לחיים שלך או של מישהו אחר. (דברים אובדניים, שיש לך כוונות לעשות משהו למישהו וכו)
נכון, אלה אם כן יש חשש לפגיעה עצמית או פגיעה באחרים
אלא אם זה מסכן אותך
אנונימית
טכנית את צודקת. אלא אם כן זה מצב מסכן חיים
אבל עם הבעיות אמון שלי אני לא מאמינה לאמירה הזאת.
אבל עם הבעיות אמון שלי אני לא מאמינה לאמירה הזאת.
אסור לה לספר גם אם זה פגיעה עצמית (שלי לא סיפרה) היא תספר רק גם את הולכת לשדוד בנק או שאת מתכננת את המןןת שלך, ואם זה פ.ע והיא רוצה לספר אז היא תגיד לך לפני ותתכננו ביחד מה לספר להורים ודברים כאלה
באותו הנושא: