6 תשובות
חייב מסעדה. קר. וזה דייט ראשון לא מזמינים לביית.
תשקיע קצת כסף במישהי שאתה רוצה זה שווה את זה.
בדייט ראשון עדיף להכיר ולדבר
באולינג?
באולינג

^אוף נו אבל רציתי לכתוב את זה ראשונהה
אם זה דייט ראשון אפשר אולי ללכת לחנות כזאת שמציירים על קרמיקה
ללכת למשחקייה אם זה מעניין אתכם
שואל השאלה:
אין קשר לכסף אני חופשי משקיע
היא לא רוצה מסעדה
אנונימי