6 תשובות
חייב מסעדה. קר. וזה דייט ראשון לא מזמינים לביית.
תשקיע קצת כסף במישהי שאתה רוצה זה שווה את זה.
בדייט ראשון עדיף להכיר ולדבר
תשקיע קצת כסף במישהי שאתה רוצה זה שווה את זה.
בדייט ראשון עדיף להכיר ולדבר
באולינג?
באולינג
^אוף נו אבל רציתי לכתוב את זה ראשונהה
^אוף נו אבל רציתי לכתוב את זה ראשונהה
באולינג/ גולף
אם זה דייט ראשון אפשר אולי ללכת לחנות כזאת שמציירים על קרמיקה
ללכת למשחקייה אם זה מעניין אתכם
ללכת למשחקייה אם זה מעניין אתכם
שואל השאלה:
אין קשר לכסף אני חופשי משקיע
היא לא רוצה מסעדה
אין קשר לכסף אני חופשי משקיע
היא לא רוצה מסעדה
אנונימי
באותו הנושא: