10 תשובות
מה הבעיה לשים נעליים נורמליות
בנות בשכבה שלי כל הזמן באות בכזה נעלי בית
וכן זה קצת מוזר כי כמו שאמרו מעליי, זה לא בבית שלך
וכן זה קצת מוזר כי כמו שאמרו מעליי, זה לא בבית שלך
אנונימית
תלוי איך הן נראות
אנונימית
כן כי את לא בבית שלך את בבית ספר
קצת
כן קצת אפילו קצת הרבה
אני לא בטוח שזה צו האופנה
אני הייתי הולכת עם מה שנוח לי
נראלי (?)
לא
באותו הנושא: