5 תשובות
איזו תחושה?
עד שהגענו לכיתה ז
אולי את צריכה לדבר עם מישהו
ממליצה לך לדבר עם חבר אן פסיכולוג
הימים של החוסר מודעות
ככה זה החיים כולנו ככה, ומתמודדים עם זה, זה לא קל, וזה מלא בגעגועים לפעם אבל אלו החיים ולומדים להסתדר איתם ולשמוח ממה שהיה, ומה שיש, אם את צריכה לפרוק או לדבר אני פה