6 תשובות
אני גם מתלבטת אם לשלוח לגבי משקית תיאם ימי נשמע תפקיד טוב, ואיך היה לך במיון אחוד?
שואל השאלה:
התכוונתי יותר לתפקיד משקית תיאום ימי אבל תודהה;)
אני לא בתפקיד אז אין לי כל כך מה לדבר אבל שמעתי שזה לא תפקיד משהו, שזה כמו תצפיתנית אבל בחיל הים
שוב אין לי מושג אם זה באמת ככה אבל זה מה ששמעתי
שואל השאלה:
נכשלתי בשלב השני זה יום נחמד אבל לא כל כך הלך לי טוב
יאו גם אני יש עוד תפקידים שאת רוצה?
שואל השאלה:
אני ממש רוצה חיל הים אז זה שתי התפקידים האלה בעיקרון