6 תשובות
כן בעיקרון.
הם סונים והם שיעים הם לא בייחסים טובים בכלל. בעיקרון ערב הסעודית תעדיף את ארצות הברית ואיראן את רוסיה זה שתי מעצמות. בסופו של דבר יש פה קרב שלא יגמר טוב
כן, הם לא מתים עליהם, הם סונים והם שיעים
לא יודע אם היא שונאת.. היא לא ידידה שלה
לא יודע עם שונאת..
באותו הנושא: