5 תשובות
שואל השאלה:
הבעיה גם שיש לי אצבע שבורה ביד שאני כותבת בה אז בכלל אני מפחדת להמשיך לתרגל כי אם אני אתרגל אז זה יכול להתחיל לכאוב לי ממש ואז אני לא אוכל לכתוב במבחן שבקרוב ואם אני לא אתרגל אני יכולה לקבל ציון מעפן ולשכוח את החומר
הבעיה גם שיש לי אצבע שבורה ביד שאני כותבת בה אז בכלל אני מפחדת להמשיך לתרגל כי אם אני אתרגל אז זה יכול להתחיל לכאוב לי ממש ואז אני לא אוכל לכתוב במבחן שבקרוב ואם אני לא אתרגל אני יכולה לקבל ציון מעפן ולשכוח את החומר
לנשום עמוקק, זה קרה לי לפני שבוע וקיבלתי ציון טוב. תנשמי, את יודעת את החומר. תסתכלי על כל דבר 7 פעמים ותבדקי את התשובה שלך כל פעם ופעם
לזכור שאת יודעת את החומר ושזה רק מבחן
לנשום עמוק ולהתרכז
באמת כאילו לשכוח מכמה תקבלי רק לפתור פשוט
לנשום עמוק ולהתרכז
באמת כאילו לשכוח מכמה תקבלי רק לפתור פשוט
שואל השאלה:
תודה!
תודה!
תזכרי שלמדת והשקעת ומה שיהיה יהיה