4 תשובות
הקיק והאילרונית של ארגניה
ארגניה
לה בוטה
מרוקון אויל
קרסטס
אני משתמשת בסירום reflex
והוא טוב
אני משתמשת בסרום של reflex
הוא ממש זול וממש טוב בשביל לסרק את השיער בלי לקרוע אותו