9 תשובות
קולר
אין אצלכם ברזיה?
שואל השאלה:
יש אבל לא פדיחה??
אנונימית
יש לכם קולר ?
לא פאדיחה מה פתאום ^^
למה שיהיה פדיחה? תשתי שלא תתעלפי חס וחלילה
פדיחה זה לא לעשות משהו כי את דואגת מפדיחות
לכי תשתי
אנונימית
חחח ממש לא לכי תשתי
לכי תקני