9 תשובות
קולר
אין אצלכם ברזיה?
שואל השאלה:
יש אבל לא פדיחה??
יש אבל לא פדיחה??
אנונימית
יש לכם קולר ?
לא פאדיחה מה פתאום ^^
למה שיהיה פדיחה? תשתי שלא תתעלפי חס וחלילה
פדיחה זה לא לעשות משהו כי את דואגת מפדיחות
לכי תשתי
לכי תשתי
אנונימית
חחח ממש לא לכי תשתי
לכי תקני
באותו הנושא: