8 תשובות
כן זה די מביך
אנונימי
לא
אם היה קורה לי משהו כזה הייתי עובר לגור במכון
רק מי שחסר ביטחון יגיד שזה מביך
לא מה אכפת
אני גם מנצחת את הרוב
אני גם מנצחת את הרוב
ברור שלא מביך
אותי זה היה מביך
לא מביך
באותו הנושא: