5 תשובות
אני עשיתי וזה הדבר הכי טוב שעשיתי ויש לי חידוש בראשון וזה קורה פעם באיזה 5 3 4 חודש וזה ממש אחלה מתאים לכל אחת זה פשוט עוזר ברמות זה עושה את החיים קלים זה לדעתי יותר יפה אבל את אומרת שהשיער שלך גלי אז אולי טיפול אחר או מסכות יעזרו אל תרוצי ישר להחלקה תנסי לשקם אותו בעצמך ורק אז כי החלקה זה תהליך ענק זה לכל החיים עד שאם תרצי להפסיק שזה גם תהליך בפני עצמו אז תחשבי על זה טוב טוב לפני שוב אני כל כך שמחה שעשיתי את ההחלקה ותנסי לשכנע את אמא רק שאת מרגישה שבאמת באלך אחרי שעשית הכל כדי להסתדר איתו
כנראנ שאת לא מטפחת אותו נכון, תתחילי לנסות קרמים ותחפשי בטיקטוק מדריכים לשיער כמו שלך
שואל השאלה:
^^^ אבל אני באמת כבר לא יכולה עם השיער שלי הוא מתסכל אותי ברמות
^^^ אבל אני באמת כבר לא יכולה עם השיער שלי הוא מתסכל אותי ברמות
אנונימית
לא לעשות החלקה.
פשוט לא.
כל הספרים שקרנים, כל ההחלקות איבדו את אישור משרד הבריאות
את ממש תצטערי כשתצטרכי לעשות שיקום שיער ויקח לשיער שלך במקרה הטוב כמה חודשים ובמקרה הפחות טוב והנפוץ יותר שנים של שיקום.
פשוט לא.
כל הספרים שקרנים, כל ההחלקות איבדו את אישור משרד הבריאות
את ממש תצטערי כשתצטרכי לעשות שיקום שיער ויקח לשיער שלך במקרה הטוב כמה חודשים ובמקרה הפחות טוב והנפוץ יותר שנים של שיקום.
תחפשי מספרות תבררי מה זול מה טוב מה באישור משרד הבריאות
באותו הנושא: