8 תשובות
אמאא כןן אני קיבלתי לפני איזה 3 שבועות וחברה שלי עוד לא קיבלה
כי נגיד אצלנו אז הראש ממשלה החליט על כל הביתי הספר בעיר שזה יקרה ביום אחד אצל כולם
כי זה נתון להחלטה של הביהס... מתי נגמר התקופת מבחנים ומתי יספיקו להגיש ציונים וכו...
מה הקשר המלחמה? לפי מה שאני זוכרת זה לא היה אותו היום לכולם אף פעם
אנונימית
מלחמה, לוח מבחנים
שואל השאלה:
לא קשור למלחמה.. שם שנה שעברה זה היה ככה
אנונימית
כי אצל כל בית ספר זה שונה
בגלל המלחמה אולי?