5 תשובות
יש למכבי בתשלום
ולחברי ההסתדרות יש משו שנקרא "עובדים בריא" שזה שווה הרבה יותר מכללית אקטיב :)
ויש גם ראמבל שזה סביר
שואל השאלה:
מה יש למכבי?
לכל קופת חולים יש את האפליקציה שלה :)
יש ללאומית