14 תשובות
אחד מי קבע שאתן שוות רצח? שתיים יש דבר כזה גם אישיות, יש מצב שהאישיות שלכן חרא
אישיות
האנשים למעלה סתם קנאים.
ולגבי השאלה יש בנים שפשוט מתביישים לגשת זה הכל
שואל השאלה:
יש לנו ציצי ותחת
אנונימית
בנים מתביישים לגשת לבנות יפות כדי שלא יידחו אותם לפי מה ששמעתמ
אישיות
ממתי בטחון עצמי מוריד מהאישיות אנשים
או שפשוט לא התחלתם עם עף אחד
דבר ראשון אתן לא נראלי שוות רצח ודבר שני לפי איך שזה נישמע נראלי יש לכן אופי טיפה לא נעים ודבר שלישי שמעתן על זה שבן לא חייב לקחת צעד אלה גם הבת יכולה לקחת צעד
ואני לא שווה בכלל ואין לי חבר והצעתי למלא בנים בחיים שלי והם אמרו לי לא או כן זה לא קשור ללהיות שווה זה קשור ללא להיות שווה אבל בעניי הבן זוג להיות שווה
אתן לא שוות רצח
זה לא קשור לשוות או לא שוות
שואל השאלה:
איך לא קשור ?
אנונימית
קורה לבחורות הכי טובות תאמיני לי