12 תשובות
כתבה את זה רק כדי להוריד מעצמה לחץ. אנטישמית ועוד איך
היא אנטישמית.
היא גם חברה טובה של בלה חדיד.
היא אמרה את זה רק כדי שיאהבו אותה יותר, ונראה לי שאחרי זה היא גם התעצבנה על ישראל
ברמה קצונית
מאוד
שואל השאלה:
תראו בגוגל יש כתבה שהיא אמרה שאין מחילה למעשים של חמאס
בוקר אור ממזמן היא הייתה
אבל נוו
בריאיון האחרון שלה: כבר לא, אבל לא מזמן הבריטים נחשפו לשיר "חרבו דרבו" - הבריטים טוענים שבשיר עצמו יש קריאה לרצוח את דואה ליפה ואת בלה חדיד, גם בשומר החומות עם מה שקרה בשייח' ג'ראח ליפה עצמה גינתה את צה"ל והעלתה פוסט פרו-פלסטיני
אבל בכנות ולדעתי, בפרשנות של הכתבה האחרון שפורסם עליה אפשר לומר שהיא עשתה את הכתבה כדיי "להחזיר את הכבוד האבוד שלה" והיה פעם אחת שהיא גנזה קליפ, אז עכשיו אחריי הכתבה מה שהיא מנסה לעשות זה להחזיר את הקליפ כדיי לגרוף את הצפיות בחזרה ולהרוויח כסף - ככה זה שעובדים לרייטינג.
כן
טפי עליה
כבר לא
בוקר טוב נשמה כמה זמן ישנת?