5 תשובות
תלוי מה את אוהבת
תפתחי את האתר של הבית ספר שאת הולכת אליו ותבדקי את המגמות
תראי מה מעניין אותך ותלכי ליום הצגת מגמות
זה תלוי מה יש אצלך בבית ספר ומה את אוהבת בכללי
עדיף משהו שאת אוהבת מאשר היחידות וכל זה, כמובן שהכי טוב משהו שגם יהיה טוב מבחינת בגרות וגם שתהני, אבל שלוש שנים את תהיי בזה, לא כדאי להיות במשהו שלא נהנים בו
אני בביולוגיה ורק אומרת שאם הנושאים מעניינים אותך תלכי לשם אם לא מעניין אותך אל תלכי כי זה רק חמש יחידות ומלא מלא חומר
תלוי מה מעניין אותי, אני במדעי החברה בשנה האחרונה שלי וממש נהניתי
המלצה חמה למדעי המחשב. דורש מאמץ אבל זה שווה את זה, זה לא שיעור רגיל של שינון חומר ולשבת בכיתה ולכן זה הרבה יותר מהנה ומרענן את היום משאר השיעורים. בהצלחה!