24 תשובות
יש לכן יום סיירות בכלל?
שואל השאלה:
כן
אנונימית
אז כנראה ליחידות מובחרות אבל יותר נמוכות נגיד אם לא מצליחים שייטת אפשר לרדת לדובדבן ומגל''ן וימ''ס
ועוקץ וכל מיני כאלה כנראה פשוט מה שנחשב מתחת בדרג
שואל השאלה:
שייטת דובדבן ומגלן לא פתוחים לנשים,
פתוח מטכל ו669, אבל מעניין אותי אם יש עוד משהו שפתוח לנשים שמיום הסיירות אפשר להגיע אליו.
רציתי מאוד 669 אבל כנראה כי הראייה שלי לא 6/6 לא תהיה לי את ההזדמנות
אנונימית
כמה הראייה שלך?
שלי 6/9 ו 6/12 ואני יכול שייטת וצלפות
שואל השאלה:
ומה עם 669? אתה יכול?
יש לי 6/10 ו6/20
אנונימית
שואל השאלה:
לא יודעת אבל לפי מה שהבנתי מהרופאה יש לי מספר שיכול להסתדר עם הזמן אם אשים משקפיים, זה נכון?
אנונימית
שואל השאלה:
כאילו נתנו לי סעיף של לקות בחדות הראייה אני מקווה שזה משהו שאפשר לתקן עם המשקפיים
אנונימית
על ה 6/20 אני פחות סגור ואם אני יכול שייטת אז 669 בטוח
סעיף פוסל לא פוסל ל 669
שואל השאלה:
מה זאת אומרת?
אנונימית
שואל השאלה:
לא יודעת דיברתי עם איזה קבוצה גדולה של כושר קרבי וזה מה שהם אמרו לי... שאם אין לי ראייה 6/6 אין לי סיכוי להגיע ל669, והאופציה היחידה זה לעשות ניתוח.
אבל לפי מה שהבנתי מהרופאה יש לי מספר ממש נמוך וזה יכול להסתדר מעצמו, אז לא יודעת
אנונימית
סעיף פוסל פוסל רק ליחידות טופ עלית ל669 את יכולה להגיע עם סעיף
זה בולשיט עשית צו ראשון?
שואל השאלה:
אבלל הם אמרו שאם יש לי לקות בחדות הראייה אין סיכוי להגיע ל669 כי חייב ראייה 6/6
אנונימית
שואל השאלה:
כן עשיתי
אנונימית
שואל השאלה:
עכשיו גם כל עניין הלקות בחדות הראייה והמשקפיים זה ממש שטות אצלי, כאילו זה לא משהו משמעותי אלא ממש בקטנה מבחינת מספרים וזה...
אבל הם אומרים שגם אם זה בקטנה זה משנה
אנונימית
אהה כן הם צדקו זה רק עם ראייה מושלמת זה שונה מסיירות אחרות התבלבלתי
כן כן עם לקות אי אפשר להגיע
קיבלת זימון ליום סיירות?
שואל השאלה:
לא עוד לא עשיתי יום המאה אפילו...
קיצר לא יודעת, אני מקווה שאיך שהוא אוכל להיפטר מהסעיף הזה כי בתכלס לאן עוד יש להגיע מיום סיירות בתור בחורה אם לא לשם? רק ליהלום וכזה לתפקיד מאוד מסוים שם.
יש לך מושג כזה אם לקות בחדות הראייה או מספר כזה נמוך יכול להסתדר עם הזמן עם המשקפיים?
אנונימית
יש פה מישהו קוראים לו אלי גל הוא אופטימטריסט תחפשי אלי גל
הוא יענה לך על השאלות לראייה אני לא מוסמך
שואל השאלה:
שלחתי לו, תודה רבה.
ושאפו על השייטת וצלפות, שיהיה לך בהצלחה! :)
אנונימית
תודה רבה מקווה שניפגש בשירות :)