4 תשובות
כן לדעתי צריך
כן אחרת זה ויתור
אם לא בא לך את לא חייבת להודיע פשוט אל תאשרי הגעה
אם לא בא לך את לא חייבת להודיע פשוט אל תאשרי הגעה
כן תודיעי
באותו הנושא: