8 תשובות
למצרים
או כל אחד מהמאתיים מדינות ערביות שלהם
או כל אחד מהמאתיים מדינות ערביות שלהם
לכל המדינות הפרו-פלסטיניות, פרו-איראיניות
שואל השאלה:
אבל אתם חושבים שיתנו להם להיכנס פשוט? לא נותנים להם
אבל אתם חושבים שיתנו להם להיכנס פשוט? לא נותנים להם
אנונימית
לתקוועד
אין ממש לאן, זו די הבעיה וזו הבעיה משנות השישים כשכבשנו את איוש וחלק מעזה במלחמת ששת הימים. המצרים והירדנים לא רוצים אותם ובצדק- מי רוצה 2 מיליון פליטים אצלו במדינה? זו בעיה שאף ממשלה עוד לא נתנה לה פתרון לצערי
יחשבו על תוכנית, יש אפשרות אחת שהם יעברו צפונה ואז לא יתקפו בצפון אבל יבדקו שחמאס לא חוזר משם ואפשרות שנייה היא פתרון של הגירה על ידי מציאה של מדינות שיקבלו אותם
אנונימי
ולמה לא מכניסים אותם? כי הם עושים בלאגן והורסים כל מקום שהם מגיעים אליו! כן אני מבינה את השאלה אבל אין מה לעשות
אנונימית
שואל השאלה:
עצוב לי עליהם לא חושבת שכולם שם אשמים במיוחד הילדים
עצוב לי עליהם לא חושבת שכולם שם אשמים במיוחד הילדים
אנונימית
באותו הנושא: