5 תשובות
בטח משהו דומה לסוויץ רק יותר משודרג ונוח עם מסך יותר גדול הם לא ילכו על עיצוב אחר כי הם רוצים שזה יצליח כמו הסוויץ
שואל השאלה:
הלוואי שהם יעשו שתי מסכים כמו ה3ds, או לפחות שיחזירו משחקים ישנים שהיו ממש פופולריים עליו, חלק מהמשחקים הכי מוכרים שלהם עד היום היו עליו ועל הwii u
מתה שטאמדאצ'י לייף יחזור
סוויץ' 2.
לא שני מסכים, הם הולכים להישאר עם קונסולה היברידית ולרוב האנשים אין טלוויזיה עם שני מסכים.
אבל זה יהיה נחמד אם הם יוציאו תוסף שנמכר בנפרד שאפשר לחבר לסוויץ' ולהוסיף לו עוד מסך בשביל משחקי ds 3ds וwii u.

בכל מקרה, הסוויץ' כמו שהוא הוא רעיון מעולה, וזה יהיה סיכון לנסות משהו חדש עוד פעם. פעם אחרונה שנינטנדו לקחו את הסיכון הזה אחרי שהקונסולה הקודמת שלהם הצליחה הם הוציאו את הwii u וזה לא הלך להם מי יודע מה. נראלי שהם למדו את הלקח.

טומודאצ'י לייף כנראה לא הולך לחזור. הם יכלו לשים אותו בסוויץ' כמי מייטופיה ויש לזה הרבה ביקוש אבל הם לא שמו עד עכשיו, אני חושב שאני יודע למה אבל זה מסובך

אני רק רוצה rhythm heaven חדש
שואל השאלה:
טומאדצאי לייף היה בין המשחקים הכי מצליחים שלהם, הם לא שמו אותו בסוייץ כי בשלב מסויים הלכו להם הזכויות יוצאים וגם המשחק פשוט לא מתאים למסך של הויי
לא קשור לזכויות יוצרים, הם יצרו את טומודאצ'י לייף אז יש להם זכויות יוצרים למאה שנה