51 תשובות
לאן את רוצה להתמיין?
שואל השאלה:
איזה מגניב, אני לגרפיקה
איזה מגניב, אני לגרפיקה
יאללה המון בהצלחה ^-^
שואל השאלה:
בהצלחה לשתינו (:
בהצלחה לשתינו (:
עריכת וידיאו, אני 6 שנים בתחום
שואל השאלה:
לאן את רוצה להתמיין?
לאן את רוצה להתמיין?
אני שלחתי גם. הם סגרו את האופציה לשלוח לפני כמה ימים, יקח זמן אני מאמינה
היי לכם:)
אני גם שלחתי לפני כמה ימים ואני רוצה מאוד צילום סטילס
יש מצב אתם/ן מעדכנים כשיהיה תשובה לכל אחד מכם?
אני גם שלחתי לפני כמה ימים ואני רוצה מאוד צילום סטילס
יש מצב אתם/ן מעדכנים כשיהיה תשובה לכל אחד מכם?
לאן את/ה
רוצה?
רוצה?
יאוו כמוני שלחת גם תיק עבודות?
שואל השאלה:
מישהו שלח תיקיית עבודות לגרפיקה?
מישהו שלח תיקיית עבודות לגרפיקה?
אתם יודעים במקרה שאם ומתקבלים יש עוד מיון המשך או שזהו?
אני חושבת שכן
שואל השאלה:
לפי האתר של בית הספר הצבאי לתקשורת הם אומרים ככה:
שלב א'
שלב עיוני שבו עונים על מבחנים מקצועיים במקצוע אליו אתם נבחנים, הבודקים מקצועיות, ידע וניסיון.
שלב ב'
שלב הראיון האישי, הכולל ריאיון אישי בוועדה מקצועית מול בוחנים העוסקים במקצוע במסגרת הצבאית או בתעשייה האזרחית.
לפי האתר של בית הספר הצבאי לתקשורת הם אומרים ככה:
שלב א'
שלב עיוני שבו עונים על מבחנים מקצועיים במקצוע אליו אתם נבחנים, הבודקים מקצועיות, ידע וניסיון.
שלב ב'
שלב הראיון האישי, הכולל ריאיון אישי בוועדה מקצועית מול בוחנים העוסקים במקצוע במסגרת הצבאית או בתעשייה האזרחית.
וואוו קשוחח
רגע ונגיד שעוברים הכל משתבצים כצלמים איפה שרוצים או צרכי צבא._. כאילו חילות
רגע ונגיד שעוברים הכל משתבצים כצלמים איפה שרוצים או צרכי צבא._. כאילו חילות
תאמת שיש כאלו שיגידו רמה גבוה אבל לא חושבת כל עוד יש לך ידע במצלמה נגיד כי את רוצה סטילס ואת יודעת מזה iso צמצם וכולי ומראה את זה גם בראיון אז זה טוב
שואל השאלה:
לגבי הצלם סטילס ישבצו אותך לפי צרכי הצבא כנראה
לגבי הצלם סטילס ישבצו אותך לפי צרכי הצבא כנראה
שואל השאלה:
היי מישהי קיבלה תשובה מיחידת ההסרטה?
היי מישהי קיבלה תשובה מיחידת ההסרטה?
לא קיבלתי עדיין
כן, אעדכן, מבטיחה
שואל השאלה:
ברור אעדכן
ברור אעדכן
אני התמיינתי לזה בתחילת השנה, שלחתי תיק עבודות ב-30 בדצמבר וקיבלתי זימון למיון ב-17 בינואר. המיון עצמו היה ב-25 לינואר. אז אני חושב שצריכים לעבור שבועיים-שלוש מרגע שליחת התיק עד לזימון למיון. לפני שלושה ימים קיבלתי את תוצאות המיון (עברתי).
שואל השאלה:
אז כן צריך לחכות כמה זמן וכל הכבוד!!! לאיזה תפקיד התמיינת ביחידת ההסרטה?
אז כן צריך לחכות כמה זמן וכל הכבוד!!! לאיזה תפקיד התמיינת ביחידת ההסרטה?
גרפיקה
שואל השאלה:
מגניב אני גם רוצה ללכת לזה, אתה יכול לספר קצת על מה שעושים במיונים?
מגניב אני גם רוצה ללכת לזה, אתה יכול לספר קצת על מה שעושים במיונים?
סבבה תודה, אעדכן גם אני שאקבל!!
שואל השאלה:
וואו תודה רבה
ובעצם לא היה שלב שנתנו לעצב משהו נכון? כמו סוג של מבחן
וואו תודה רבה
ובעצם לא היה שלב שנתנו לעצב משהו נכון? כמו סוג של מבחן
כנל
שואל השאלה:
אוקי, תודה רבה. זה ממש עזר
אוקי, תודה רבה. זה ממש עזר
שואל השאלה:
היי (: מישהו קיבל תשובה מיחידת ההסרטה?
היי (: מישהו קיבל תשובה מיחידת ההסרטה?
לא, אני עדיין מחכה
שואל השאלה:
כן גם אני, שמעתי מחברה שעשתה את המיונים שצריך לחכות לפחות חודש או יותר
כן גם אני, שמעתי מחברה שעשתה את המיונים שצריך לחכות לפחות חודש או יותר
זה בזום, בבוקר של יום המיון כל אחד צריך לבחור לאיזה מקצוע הוא מתמיין (אפשר לבחור רק מקצוע אחד). אחרי זה שלחו לכולם טופס בגוגל פורמס ונתנו לנו שעה למלא אותו. בטופס היו כל מני שאלות כמו ספר על עצמך, מה החוזקות והחולשות שלך, למה אתה רוצה לשרת בהסרטה, כמה ניסיון יש לך וכו' וכו'. אחרי ששולחים את הפורמס צריך לחכות שיודיעו לך אם עברת לשלב הראיון או לא; מי שעובר לשלב השני עושה אותו עוד באותו יום. בצהריים התקשרו אלי ואמרו לי שעברתי לשלב השני ושאני צריך לעלות לראיון אישי בזום. הראיון היה משהו כמו 10 דקות, ארבעה מילואימניקים הסתכלו על התיק עבודות שלי ושאלו אותי למה עשית ככה וככה, מה היית משנה פה, שאלות כאלה. עברנו רק על שתיים או שלוש עבודות מהתיק. אחרי זה אמרו שאני אקבל הודעה ממיטב אם עברתי ויום המיון נגמר.
לא. אמרו בבוקר שלחלק מהתפקידים יש סימולציה, אבל בגרפיקה לא היה שום דבר.
אם את רוצה להתכונן למיון, אני ממליץ לך לעבור על התיק עבודות שלך ולהכין מראש תשובות על שאלות שהם יכולים לשאול על כל עבודה. אל תגידי שעשית ככה וככה "כי זה יפה", תחשבי על איזה מטרה פרקטית כל אלמנט משרת מבחינת המטרה של העבודה.
אם את רוצה להתכונן למיון, אני ממליץ לך לעבור על התיק עבודות שלך ולהכין מראש תשובות על שאלות שהם יכולים לשאול על כל עבודה. אל תגידי שעשית ככה וככה "כי זה יפה", תחשבי על איזה מטרה פרקטית כל אלמנט משרת מבחינת המטרה של העבודה.
תקשיבוו, שלחו לי עכשיו הודעה שאני לא יכולה לקבל מיון מסוים כי שובצתי לצלמת וגרפיקאית אימלה-
שואל השאלה:
הי מה קורה? קיבלתי תשובות מיחידת ההסרטה לפני כמה ימים, מישהו עוד קיבל?
הי מה קורה? קיבלתי תשובות מיחידת ההסרטה לפני כמה ימים, מישהו עוד קיבל?
לא קיבלתי, עברת??
שואל השאלה:
שלחו לי זימון למיונים ביום ראשון בתשע, לכם לא?
שלחו לי זימון למיונים ביום ראשון בתשע, לכם לא?
שואל השאלה:
זהו אני חושבת שמחר זה לגרפיקה אז אולי בגלל זה. תעדכנו אם בסוף חזרו אליכם
זהו אני חושבת שמחר זה לגרפיקה אז אולי בגלל זה. תעדכנו אם בסוף חזרו אליכם
שואל השאלה:
אמןן
תעדכני גם אם חזרו אלייך
אמןן
תעדכני גם אם חזרו אלייך
שואל השאלה:
מסתבר שהיום זה היה מיונים רק לגרפיקה ולצילום וידאו אז אולי בגלל זה לא קיבלתן עדיין זימון למיון
מסתבר שהיום זה היה מיונים רק לגרפיקה ולצילום וידאו אז אולי בגלל זה לא קיבלתן עדיין זימון למיון
אני ממש מקווה שתעברי
בהצלחה מהממת
אני עדיין מחכה
בהצלחה מהממת
אני עדיין מחכה
יאללה בהצלחמה מהממת
לי לא, נראה לי שבגלל שהתפקיד שהתמיינתי אליו זה עריכת וידיאו
לי לא, נראה לי שבגלל שהתפקיד שהתמיינתי אליו זה עריכת וידיאו
צילום סטילס מישהי?
שואל השאלה:
טוב סיימתי את המיונים עכשיו, הראיון היה יחסית סבבה אבל אמרו לי שרוב תיקיית העבודות שהגשתי כוללת איורים ושהם מחפשים אנשים שיודעים לעשות הזמנות פוסטרים ודברים בסגנון הזה. אמרתי להם שיש לי בכל זאת נסיון בזה וסיפרתי להם על זה קצת, מקווה שזה יעזור ואני אקבל בכל זאת תשובה חיובית
טוב סיימתי את המיונים עכשיו, הראיון היה יחסית סבבה אבל אמרו לי שרוב תיקיית העבודות שהגשתי כוללת איורים ושהם מחפשים אנשים שיודעים לעשות הזמנות פוסטרים ודברים בסגנון הזה. אמרתי להם שיש לי בכל זאת נסיון בזה וסיפרתי להם על זה קצת, מקווה שזה יעזור ואני אקבל בכל זאת תשובה חיובית
לא התקבלתי
לא עברתי את השלב הראשוני של התיק עבודות... אין לי מושג למה, העלתי את העריכות וידיאו הכי טובות שלי.
אני עם ותק של 6 שנים והכל, באמת לא הבנתי מה הסיבה..
בסדר, הפסד שלהם, לא שלי
אני עם ותק של 6 שנים והכל, באמת לא הבנתי מה הסיבה..
בסדר, הפסד שלהם, לא שלי
לאיזה תפקיד?
שואל השאלה:
עוד לא אמרו לי, רק אמרו שהתקבלתי לתפקיד הזה
עוד לא אמרו לי, רק אמרו שהתקבלתי לתפקיד הזה
אני לעריכת וידיאו, זה תקין שלוקח מלא זמן עד שאני אקבל זימון?
שואל השאלה:
כל הכבוד!!
אני גם!!! אבל למפיקת וידאו אני לא יודעת איך, כי עשיתי בכלל מיונים לגרפיקאית אבל כל עוד התפקיד חלק מיחידת ההסרטה אני שמחה
כל הכבוד!!
אני גם!!! אבל למפיקת וידאו אני לא יודעת איך, כי עשיתי בכלל מיונים לגרפיקאית אבל כל עוד התפקיד חלק מיחידת ההסרטה אני שמחה