3 תשובות
אה וואו, אופס, זה יצא ארוך בלי סיבה
לא סובלת אותה.
היא שוביניסטית, גם כלפי הילדים שלה.
אני עובדת בתור המטפלת של הילדים שלה: תינוקת בת שנה, ילד על הרצף בתפקוד הכח הכי נמוך וילד מפונק בכיתה ה', מכבסת להם, מכינה להם אוכל, מקלחת אותם, לוקחת אותם לטיולים ולקופת חולים
ובקיצור מלא.
ובנוסף, אני גם סוג של פסיכולוגית שלה.
זה פשוט נורא לי לשמוע כל מה שיוצא לה מהפה.
היא פשוט שוביניסטית בלי לשים לב, גם לעצמה, גם לי, גם לילדים שלה.
גם בעלה ממש שוביניסט.

והחלק הכי גרוע זה שאני צריכה לעשות כאילו הם האנשים האהובים עליי בעולם ולחבק אותם ולהסכים עם כל מה שהם אומרים, אפילו הדברים הכי שוביניסטים שיש, והם אפילו לא יודעים שאני מזייפת את כל זה.
לא סובלת אותה (זה הדדי)