5 תשובות
אני גם בטוחה שאת אדם טוב והם ירא את זה
אני בטוחה שהם יקבלו אותךך
אם זה משהו שאת רוצה ואת מראה רצון וכבוד הם יקבלו אותך בדוקק
אם זה משהו שאת רוצה ואת מראה רצון וכבוד הם יקבלו אותך בדוקק
שואל השאלה:
אבל הם תמיד מקבלים נכון? כי זה בית ספר לחינוך מיוחד לא? אם אני אראה שיש לי רצון
אבל הם תמיד מקבלים נכון? כי זה בית ספר לחינוך מיוחד לא? אם אני אראה שיש לי רצון
אנונימית
דבר ראשון בהצלחהה אני בטוחה שתצליחי.
דבר שני תתרגלי מול מראה חח ותנשמי לאט לאט תזכירי לעצמך שהכל בסדר וזה ראיון והוא יעסור בטוב והכל מעולהה
דבר שני תתרגלי מול מראה חח ותנשמי לאט לאט תזכירי לעצמך שהכל בסדר וזה ראיון והוא יעסור בטוב והכל מעולהה
שואל השאלה:
וואי אמן שכן אני כבר כימעט שנה יושבת בבית
וואי אמן שכן אני כבר כימעט שנה יושבת בבית
אנונימית
באותו הנושא: