7 תשובות
שואל השאלה:
תגיד לא קשור יש אלבום שאתה ממליץ של טופאק?^
אנונימית
חחח תכלס all eyes on me הכי קלאסי אבל אני גם אוהב מאוד את me against the world
שואל השאלה:
תודה אני אקשיב לזה עכשיו :)
אנונימית
בכיף
לכי תדעי אולי בעתיד תרצי לשנות את הכיוון זה מאוד מוקדם לחשוב על זה בגיל כזה
שואל השאלה:
זהו שאני מרגישה שאני לא רוצה כאיל ולבזבז זמן אז ללמוד פיזיקה עכשיו^ ואני ליטרלי לא הולכת להשתמש בבגרות בהיסטוריה הפלוסים היחידים זה שיהיה לי קל ומעניין
אנונימית
תעשי היסטוריה ומדעי המחשב, תיכון זה השנים הכי טובות שלך את לא רוצה לבזבז את זה על משהו קשה שיקח לך מלא זמן פנוי, ובכללי תקחי היסטוריה אם זה יותר מעניין כי יהיה לך יותר צ'יל בלימודים בתיכון עם משהו שאת אוהבת ונהנת ממנו, מקסימום אחרי זה תשלימי פיזיקה במכינה או משהו אם את תצטרכי.