התחברות הרשמה

לדעתם זה נורמלי לקרוא לחבר שלי "פוקי בר"?

19 בפברואר 2024, 10:52
כינוייםחוות דעתכינוישמות חיבהידידות    
7 תשובות
כן אבל זה קרינגי
ג
גילי ריד
כן זה חמוד
E
Edusha
זה חמוד
לא לקרוא לי
כן
j
jojo siwaa
לא, זה רק בין גברים.
ל
לאנונימי
זה קרינג' בטירוף
G
Good person 24
pocky bear?
ס
סופר/ת
באותו הנושא:
איזה מגעילה פוקי מכפולה מה דעתכם?
איך עדיף לקרוא לחברה שלי פוקי או בובי?
מה דעתכם על שם חיבה "פוקי"?
זה בסדר לקרוא לכלב שלי פוקי?
זה נורמלי לא לקרוא ספרים?
זה נורמלי לקרוא תהילים שהכלב חולה? יעני בשבילו
לדעתכם זה סבבה לקרוא לחבר שלי בייב אם אנחנו שבוע ביחד או שזה מגעיל?
לדעתכם לקרוא לחברה בצחוק שמנה זה בסדר?
מה לדעתכם יותר מעליב לקרוא לבנאדם: מכוער או חסר חברים?
זה נורמלי לבקש מחברים שלי לקרוא תהילים בגלל שיש שנתיים לאמא שלי (אזכרה)? ואיך לדעת איזה פרק?
מה דעתכם על כינוי חיבה פוקי?