139 תשובות
כי זה לא "גבר שמגדיר את עצמו כאישה"
זאת אישה, והיא רק רוצה להשתין בשקט בלי שכל העיניים יהיו עליה
לי לא היה בעיה שהילדה שלי תהיה בשירותים עם טרנסית
אף בנאדם לא מתחזה לטרנס כל החיים כדי להיכנס לשירותים ולהטריד ילדות
זאת אישה, והיא רק רוצה להשתין בשקט בלי שכל העיניים יהיו עליה
לי לא היה בעיה שהילדה שלי תהיה בשירותים עם טרנסית
אף בנאדם לא מתחזה לטרנס כל החיים כדי להיכנס לשירותים ולהטריד ילדות
שאלה קשה
מתי אמרתי שאין הטרדות בשירותים?
זה נקרא שינויי מגדר
שואל השאלה:
אנשים שתומכים בדבר הזה באמת שאתם לא בסדר
כן, אין לך בעיה שיבוא גבר בן 40
ויכנס לשירותים עם הילדה שלך בת ה8?
אתה יודע כמה מקרי פדופיליה יכולים לקרות בגלל זה? אתה עד כדי כך מנותק
אנשים שתומכים בדבר הזה באמת שאתם לא בסדר
כן, אין לך בעיה שיבוא גבר בן 40
ויכנס לשירותים עם הילדה שלך בת ה8?
אתה יודע כמה מקרי פדופיליה יכולים לקרות בגלל זה? אתה עד כדי כך מנותק
אנונימי
נורא אבל ההטרדות האלה יכלו להתקיים באותה מידה מחוץ לשירותים
^כמובן שאחשוש כל זמן שהילדה בת ה8 שלי מסתובבת לבד כי העולם הזה אכזרי והטרדות ותקיפות יכולות להיות בכל מקום, זה באמת מבעית. אבל טרנסית שתכנס לשירותים איתה ממש לא החשש הראשון שלי
^כמובן שאחשוש כל זמן שהילדה בת ה8 שלי מסתובבת לבד כי העולם הזה אכזרי והטרדות ותקיפות יכולות להיות בכל מקום, זה באמת מבעית. אבל טרנסית שתכנס לשירותים איתה ממש לא החשש הראשון שלי
שואל השאלה:
תצפו בסרט מה היא אישה של מאט וולש
אולי תחכימו קצת
תצפו בסרט מה היא אישה של מאט וולש
אולי תחכימו קצת
אנונימי
^^^אבל בשירותים זה יותר קל
שואל השאלה:
הבת שלך נמצאת בשירותים!!!! לבד
איך את לא מתביישת?
יכול לקרות בכל מקום
לא רק בזמן שאת איתה
כשהיא בבית ספר
האב בית יכול להיכנס לשירותים בטענה שהוא בחורה
הבת שלך נמצאת בשירותים!!!! לבד
איך את לא מתביישת?
יכול לקרות בכל מקום
לא רק בזמן שאת איתה
כשהיא בבית ספר
האב בית יכול להיכנס לשירותים בטענה שהוא בחורה
אנונימי
^האב בית יכול להיכנס לשירותים גם לא בטענה שהוא בחורה
אהמ תאיר ראדה אהמ
אהמ תאיר ראדה אהמ
אז לא אשלח את הילדה לבית ספר כי אולי יטרידו אותה? אולי נאסור על עבודה של גברים בבתי ספר? הם חולי נפש!!
לא, פשוט תחנכו את הילדים שלכם לא להטריד בנות
לא, פשוט תחנכו את הילדים שלכם לא להטריד בנות
^^^זה גם תפקיד של האמא לא רק של האבא
אוקיי
אבל תמיד יש אותנו
שלא מתחזים
אבל תמיד יש אותנו
שלא מתחזים
^^לא אמרתי שלא?
...
שואל השאלה:
אז מה אם יש אתכם
אתם לא גורמים למצב להיות פחות הזוי
אני לא הייתי נותן לבת שלי להסתובב במקום
שלשירותים גבר יכול להיכנס
לא משנה איך תגדירו מה תגדירו ואפילו אם תעשו שינוי מין
לא עובד ככה
אז מה אם יש אתכם
אתם לא גורמים למצב להיות פחות הזוי
אני לא הייתי נותן לבת שלי להסתובב במקום
שלשירותים גבר יכול להיכנס
לא משנה איך תגדירו מה תגדירו ואפילו אם תעשו שינוי מין
לא עובד ככה
אנונימי
בישבילם ניפגעתי מהשאלה הזאתי
עוד פעם לכן לדעתי אם יש את הקונפליקט הזה בהרבה מקומות שהייתי בצבא יש שירותים מגדריים- שירותים לאנשים ששינו מגדר/לא סגורים על המגדר.
יש דברים שאין צורך להפריד אבל במקום לדוגמא כמו שירותים, כשמדובר בעיקר על שירותי גברים עם משתנות (נשים זה פחות קריטי כי במילא יש דלת שמסתירה) זה בעייתי.
יש דברים שאין צורך להפריד אבל במקום לדוגמא כמו שירותים, כשמדובר בעיקר על שירותי גברים עם משתנות (נשים זה פחות קריטי כי במילא יש דלת שמסתירה) זה בעייתי.
חברה זה לא עובד ככה זה לא משנה איך אתה מרגיש אם לא עשית טיפול לשינוי מין אתה זכר/נקבה כמו שנולדת לכו לשירותים הנכונים
מסכים לגמרי, ממש לא ארצה שהילדה שלי או שהילד שלי יהיו בתא שירותים עם מישהו מהמין ההפוך.
זה גם, מאוד, פוגע בפרטיות שלהם (פוגע בכלל, כי הכלל לא טרנסים).
זה גם, מאוד, פוגע בפרטיות שלהם (פוגע בכלל, כי הכלל לא טרנסים).
ההטרדות האלו יכולות לקרות גם מחוץ לשירותים ואפילו קורות יותר מחוץ לשירותים, תאמינו לי שאם גבר היה רוצה לאנוס מישהי הוא היה מוצא דרך לעשות את זה לא משנה מה
אנשים רוצים להשתין מה זה מפריע לכם תמשיכו בשלכם
אנשים רוצים להשתין מה זה מפריע לכם תמשיכו בשלכם
שואל השאלה:
רגע אז תנו לי לשאול אתכם שאלות:
אם הילדה שלכם הייתה נכנסת לשירותים
והיה שם גבר בן 30 שלא מגדיר את עצמו כבחורה
פשוט נכנס להשתין שם, רק להשתין
זה בסדר מצידכם?
רגע אז תנו לי לשאול אתכם שאלות:
אם הילדה שלכם הייתה נכנסת לשירותים
והיה שם גבר בן 30 שלא מגדיר את עצמו כבחורה
פשוט נכנס להשתין שם, רק להשתין
זה בסדר מצידכם?
אנונימי
במילה אחת, לא.
ובהרחבה,
לא הייתי רוצה שגבר בכל גיל יכנס לשירותים של נשים, ולהפך.
ניקח כדוגמא גבר שמגדיר את עצמו אישה (למרות שזה מתייחס לשני המינים).
זה נוראי בעיניי לדמיין שאני באה להיכנס לשירותים ופתאום יוצא גבר מהתא.
לא נראה לי הגיוני וסביר שדבר כזה יקרה.
בן בשירותים של בנות? באיזה עולם? גם אם הוא מגדיר את עצמו כאישה.
הוא נראה כמו גבר? לבוש כמו גבר? איבר מין של גבר? זה גבר.
העיניין של "הגדרה" די מופרז בשנים האחרונות.
בן אדם שמגדיר את עצמו כחתול יעשה צרכים מחוץ לתאי שירותים בארגז חול?
או שנעשה שירותים לאנשי-חתול...
מה גם שדבר כזה עלול לגרום להטרדות ופגיעות מיניות. לא חסרים פדופילים וסוטים שינצלו הזדמנות כזו להיכנס לשירותים של המין האחר ולממש את הסטיות שלהם.
ברור שההטרדות האלו יכולות לקרות בכל מקום אחר ולאו דווקא בשירותים. אבל אם יש אפשרות למנוע שזה יקרה, למה לא?
ובהרחבה,
לא הייתי רוצה שגבר בכל גיל יכנס לשירותים של נשים, ולהפך.
ניקח כדוגמא גבר שמגדיר את עצמו אישה (למרות שזה מתייחס לשני המינים).
זה נוראי בעיניי לדמיין שאני באה להיכנס לשירותים ופתאום יוצא גבר מהתא.
לא נראה לי הגיוני וסביר שדבר כזה יקרה.
בן בשירותים של בנות? באיזה עולם? גם אם הוא מגדיר את עצמו כאישה.
הוא נראה כמו גבר? לבוש כמו גבר? איבר מין של גבר? זה גבר.
העיניין של "הגדרה" די מופרז בשנים האחרונות.
בן אדם שמגדיר את עצמו כחתול יעשה צרכים מחוץ לתאי שירותים בארגז חול?
או שנעשה שירותים לאנשי-חתול...
מה גם שדבר כזה עלול לגרום להטרדות ופגיעות מיניות. לא חסרים פדופילים וסוטים שינצלו הזדמנות כזו להיכנס לשירותים של המין האחר ולממש את הסטיות שלהם.
ברור שההטרדות האלו יכולות לקרות בכל מקום אחר ולאו דווקא בשירותים. אבל אם יש אפשרות למנוע שזה יקרה, למה לא?
ברור שלא בן אדם לא יכול להחליט מהו גבר זה גבר אישה זה אישה וכל מי שאומר אחרת הוא פשוט הוזה
שואל השאלה:
לא יכולתי לתאר את זה טוב יותר^^
לא יכולתי לתאר את זה טוב יותר^^
אנונימי
לא אבל אם עמוס אצל הבנים אני דופק שטינה אצל הבנות
העולם הזה פשוט מדרדר לאבדון^^^
^^^הא?
^^^אני מדרדר אותו לשם
^מה ששמעת במידה וריק אצל הבנות כמובן וזה רק תא אחד או שניים
^מה ששמעת במידה וריק אצל הבנות כמובן וזה רק תא אחד או שניים
יש לי שאלה אחרת בתור טרנסית,
מה אתה חושב שיקרה לי אם אכנס לשירותי גברים?
אנשים יצעקו עליי ללכת לשירותי נשים (אומרת מניסיון)
מה אתה חושב שיקרה לי אם אכנס לשירותי גברים?
אנשים יצעקו עליי ללכת לשירותי נשים (אומרת מניסיון)
שואל השאלה:
הגיוני גם אני לא הייתי רוצה שיכנסו לי לשירותים וקל וחומר לבנים שלי
הגיוני גם אני לא הייתי רוצה שיכנסו לי לשירותים וקל וחומר לבנים שלי
אנונימי
שילכו פשוט לשירותי נכים
אנונימית
הפתרון הוא להוסיף חדר שירותים יוניסקס.
אני מניח שעניין השירותים מפריע גם לטרנסים ולכן הוספת חדר שירותים יוניסקס יפתור את הבעיה לשני הצדדים.
ממה שידוע לי וראיתי כבר יש מקומות עם שירותים ללא הפרדה
אני מניח שעניין השירותים מפריע גם לטרנסים ולכן הוספת חדר שירותים יוניסקס יפתור את הבעיה לשני הצדדים.
ממה שידוע לי וראיתי כבר יש מקומות עם שירותים ללא הפרדה
פרמידת הזהויות
בן אדם שלא מבין מהו זה אוטומטי מראה על אי שפיות במידה מסוימת זה בלבול בשכל
אנונימי
אז היית מרגיש יותר בנוח אם הוא (https://www.npr.org/2015/04/19/400826487/transgender-man-leads-mens-health-cover-model-contest) היה ליד הבת שלך בשירותים מאשר אם היא (https://www.teenvogue.com/story/mj-rodriguez-first-trans-woman-nominated-major-acting-emmy) הייתה שם?
ההגדרה של אישה או גבר ממש לא נזיל, מקווה שיפסיקו לחשוב ככה ויבינו שאישה וגבר זה לא מגדר
חלאס עם הדאלה הזאת ולא זה לא לגיטימי.
לא רוצה שבחורה תשב תא לידי שאני מחרבן.
באותה מידה שבחורה לא רוצה להשתין שיש גבר תא לידה.
בנוסף לכך מה אתם חושבים שיקרה שאישה תיכנס לשרותי בנים?
מה אתם חוזבים שיקרה שגבר יכנס לשרותי נשים?
א ו נ ס. זה מה שיקרה וכבר קרו לא מעט מקרים.
לא רוצה שבחורה תשב תא לידי שאני מחרבן.
באותה מידה שבחורה לא רוצה להשתין שיש גבר תא לידה.
בנוסף לכך מה אתם חושבים שיקרה שאישה תיכנס לשרותי בנים?
מה אתם חוזבים שיקרה שגבר יכנס לשרותי נשים?
א ו נ ס. זה מה שיקרה וכבר קרו לא מעט מקרים.
למה יש בתגים שמאל? מה הפאקינג קשר?
^
הטענות של gender diversity הן בכיוון שמאלני ליברלי.
זה בכלל לא תקין. חלק מהאנשים שטועים וחושבים שהם מהמין השני אינם עם מטרות רעות, אך יש אנשים סוטים ופדופילים שרואים את זה כהזדמנות:
לדוגמא, היה מקרה בקנדה שבן 50 הזדהה כנערה בת 15 ונכנס ללוקרים של בנות 15 וצפה בהן מחליפות בגדים.
הטענות של gender diversity הן בכיוון שמאלני ליברלי.
זה בכלל לא תקין. חלק מהאנשים שטועים וחושבים שהם מהמין השני אינם עם מטרות רעות, אך יש אנשים סוטים ופדופילים שרואים את זה כהזדמנות:
לדוגמא, היה מקרה בקנדה שבן 50 הזדהה כנערה בת 15 ונכנס ללוקרים של בנות 15 וצפה בהן מחליפות בגדים.
שואל השאלה:
^^אם אתה שואל מה הקשר אתה פשוט ילד
שמאל פרוגרסיבי מארהב
^^אם אתה שואל מה הקשר אתה פשוט ילד
שמאל פרוגרסיבי מארהב
אנונימי
שואל השאלה
אני טרנס מבת לבן, אני עם זקן, אני עובר בתור גבר, אתה רוצה שאכנס לשירותי נשים? תהנה, אבל אל תתלונן אחר כך
אני טרנס מבת לבן, אני עם זקן, אני עובר בתור גבר, אתה רוצה שאכנס לשירותי נשים? תהנה, אבל אל תתלונן אחר כך
^^אני ילד... בגלל זה שאלתי כי אני לא ידעתי מה זה
לא מתלונים ועדיף שככה תאמיני לי מבט אחד בפנים שלך אני מזהה אם את נקסה או לא.
תשארי בשרותים שלך.
לא לגיטימי שבת תהייה בשרותי גברים.
תשארי בשרותים שלך.
לא לגיטימי שבת תהייה בשרותי גברים.
angel dust
הבקשה היא שכל טרנס ייכנס לפי הגוף הביולוגי שלו.
ההפרדה בין שירותי זכר ונקבה היא ביולוגית ואין קשר להעדפה אישית לפי תפקידים חברתיים; זה שתעדיף ציפיות חברתיות אחרות לא קשור לאיברים הדרושים לשירותים.
הבקשה היא שכל טרנס ייכנס לפי הגוף הביולוגי שלו.
ההפרדה בין שירותי זכר ונקבה היא ביולוגית ואין קשר להעדפה אישית לפי תפקידים חברתיים; זה שתעדיף ציפיות חברתיות אחרות לא קשור לאיברים הדרושים לשירותים.
נו, אני הבנתי את זה. המין הביולוגי שלי זה נקבה. אני עדיין נראה גבר זה לא משנה. אתם תרגישו בנוח איתי בשירותי נשים? תפאדלו, רק אל תתלוננו אחר כך
צודק פשוט הזויים
זה לא בסדר בכלל
זה לא בסדר בכלל
^^
אנשים לא ירגישו בנוח עם איך שאתה נראה כי אתה נראה כמו איך שאנשים מהמין השני בדרך כלל נראים, ושירותים זה לפי מין.
טרנסג'נדריות זו אידיאולוגיה שפוגעת בהמון אספקטים כמו חוסר נוחות וזה לא דבר שמתאים להתגאות בו.
אנשים לא ירגישו בנוח עם איך שאתה נראה כי אתה נראה כמו איך שאנשים מהמין השני בדרך כלל נראים, ושירותים זה לפי מין.
טרנסג'נדריות זו אידיאולוגיה שפוגעת בהמון אספקטים כמו חוסר נוחות וזה לא דבר שמתאים להתגאות בו.
אבל זה מה שאתם רוצים, שמי שנולד נקבה ייכנס לשירותי נשים ומי שנולד זכר ייכנס לשירותי גברים, לפי ההגיון שלכם אני אמור להכנס לשירותי נשים
וזאת לא אידאולוגיה
וזאת לא אידאולוגיה
זה מזעזע. הזדמנות מושלמת לפדופילים להטריד נשים בעיקר קטינות. לדעתי, אם הם לא מרגישים בנוח להיכנס לשירותים של המין שלהם שייכנסו לנכים (לא בקטע שהם נכים חס וחלילה פשוט כי זה מנותק מנשים גברים ושני המינים נכנסים)
אני כבר מצפה למינוסים:)
אני כבר מצפה למינוסים:)
^^
אין מה לעשות, הרעיון גורם לציפיות נכזבות, פחדים וחוסר נוחות; במיוחד כשיש אנסים כמו שמשתמשים ברעיונות שלכם לטובתם.
הדוגמא שציינתי ממקודם: בן 50 מקנדה הזדהה כבת 15 ונכנס לחדרי הלבשה של נערות.
תלוי איך תגדיר אידיאולוגיה, אך בדרך כלל זה שילוב של רעיונות:
טרנסג'נדריות זה שילוב של אינדיבידואליות וסובייקטיביות רלטיבית.
אין מה לעשות, הרעיון גורם לציפיות נכזבות, פחדים וחוסר נוחות; במיוחד כשיש אנסים כמו שמשתמשים ברעיונות שלכם לטובתם.
הדוגמא שציינתי ממקודם: בן 50 מקנדה הזדהה כבת 15 ונכנס לחדרי הלבשה של נערות.
תלוי איך תגדיר אידיאולוגיה, אך בדרך כלל זה שילוב של רעיונות:
טרנסג'נדריות זה שילוב של אינדיבידואליות וסובייקטיביות רלטיבית.
שואל השאלה:
טרנסגנדרים זו אידאולוגיה של הפרוגרסיבים
שנועדה לשנות ולערער סדרי עולם בצורות הכי נוראות שיש
טרנסגנדרים זו אידאולוגיה של הפרוגרסיבים
שנועדה לשנות ולערער סדרי עולם בצורות הכי נוראות שיש
אנונימי
^תודה על ההסבר
יש הבדל בין מין למגדר
הוא יכול להגדיר את עצמו על פי מה שבא לו, לא אכפת לי, אבל שירותים מתבוססים על פי מין.
מין זכר נכנס לשירותי זכרים
מין נקבה שכנס אל שירותי נקבות
הוא יכול להגדיר את עצמו על פי מה שבא לו, לא אכפת לי, אבל שירותים מתבוססים על פי מין.
מין זכר נכנס לשירותי זכרים
מין נקבה שכנס אל שירותי נקבות
^
לא כל השמאלנים ליברלים יסכימו איתך, מכיוון שההגדרה של מגדר שנויה במחלוקת. (אצל השמאל)
יש כאלו שמאמינים ששירותים צריכים להיות לפי מגדר.
לא כל השמאלנים ליברלים יסכימו איתך, מכיוון שההגדרה של מגדר שנויה במחלוקת. (אצל השמאל)
יש כאלו שמאמינים ששירותים צריכים להיות לפי מגדר.
אתה צודק לגמרי. פירטו את זה יפה בתשובות הקודמות.
חשוב להוסיף שיש הרבה דברים לא לגיטימיים בכלל שקורים בעולם ואנשים לא רק שהם לא מתנגדים להם
הם גם מעודדים אותם
חשוב להוסיף שיש הרבה דברים לא לגיטימיים בכלל שקורים בעולם ואנשים לא רק שהם לא מתנגדים להם
הם גם מעודדים אותם
אנונימית
טוב תהנו איתי בשירותי נשים מה אני אגיד
^^לדוגמא?
רגע אז זה אומר שאני יכול להיכנס לשירותי נשים?
נשמע מעניין מאוד
נשמע מעניין מאוד
^^^
בסדר, חבל שזו הגישה. אני מקווה שיהיה לך אמפתיה אם מישהי תפחד ממך ובצדק.
^^
לדוגמא גברים שמזדהים כנשים והורסים לספורטאיות את הקריירה בכך שהם קורעים אותן בתחרויות. (בגלל טסטוסטרון גבוה יותר ועוד יתרונות)
בסדר, חבל שזו הגישה. אני מקווה שיהיה לך אמפתיה אם מישהי תפחד ממך ובצדק.
^^
לדוגמא גברים שמזדהים כנשים והורסים לספורטאיות את הקריירה בכך שהם קורעים אותן בתחרויות. (בגלל טסטוסטרון גבוה יותר ועוד יתרונות)
אתם נתתם לזה לקרות כשאתם הופכים היום כל דבר לנורמלי בעיה שלכם תיפתרו אותה אנחנו ב 2024 לא ? בהצלחה לכם
אנונימי
מליאודס, אני טרנס מבת לבן, אתם רוצים שניכנס לפי מין ולא לפי מגדר ואז מאשימים אותי כשאני אומר סבבה?
^
אני לא מאשים אותך ספציפית (אלא את האידיאולוגיה), רק מקווה שתגלי אמפתיה כשאנשים מפחדים ממך.
זו סיטואציה מסובכת, אני מאחל לך בהצלחה ושתחשבי על האידיאולוגיה הזו ולאן היא מובילה אותך.
בנוסף אזכיר שהאנשים בקבוצה שלוקחת את האידיאולוגיה כדרך חיים (טרנסג'נדרים) היא האוכלוסייה הכי אובדנית בהיסטוריית האנושות, זה פרט חשוב שאין להתעלם ממנו. תיקח את מה שאמרתי לכיוון שנראה לך.
אני לא מאשים אותך ספציפית (אלא את האידיאולוגיה), רק מקווה שתגלי אמפתיה כשאנשים מפחדים ממך.
זו סיטואציה מסובכת, אני מאחל לך בהצלחה ושתחשבי על האידיאולוגיה הזו ולאן היא מובילה אותך.
בנוסף אזכיר שהאנשים בקבוצה שלוקחת את האידיאולוגיה כדרך חיים (טרנסג'נדרים) היא האוכלוסייה הכי אובדנית בהיסטוריית האנושות, זה פרט חשוב שאין להתעלם ממנו. תיקח את מה שאמרתי לכיוון שנראה לך.
אני בן
ואנחנו אובדניים בגלל הסביבה, אני יכול לצרף עשרות מחקרים בנושא אם תרצה
ואנחנו אובדניים בגלל הסביבה, אני יכול לצרף עשרות מחקרים בנושא אם תרצה
ממשלות- ליטרלי מבצעות דברים שנחשבים כפשע אם האזרח הפשוט יעשה אותן, אבל אצל ממשלות זה "בסדר" ומקובל.
דוגמה קלאסית זה מיסים, שזה ליטרלי גניבה של כסף שמישהו הרוויח בעבודה קשה (מצדיקים את זה בבנייה של מוסדות, אבל עדיין מדובר בגניבה אם מסתכלים על הדברים באופן אובייקטיבי.
כמובן אי אפשר לשכוח גם את כל הקטע הזה שלשלטון משום מה יש "סמכות" לחוקק חוקים ולקחת זכויות מאנשים. לפי מה זה נקבע בדיוק? אף אחד לא בדיוק מבין, אומרים שיש "בחירות" (מזויפות, יש לציין)-
זה רק חלק קטן. אני אוסיף קישור בסוף התגובה לספר שמסביר את הבעייתיות במצב. הוא לא ארוך ואני מציעה לקרוא אותו במלואו.
מערכת החינוך דוחסת לתלמידים חומר במקום ללמד אותם איך ללמוד כמו שצריך כדי שיוכלו להסתדר בכוחות עצמם ותמיד יהיו תלויים בעזרה חיצונית.
דוגמה קלאסית זה מיסים, שזה ליטרלי גניבה של כסף שמישהו הרוויח בעבודה קשה (מצדיקים את זה בבנייה של מוסדות, אבל עדיין מדובר בגניבה אם מסתכלים על הדברים באופן אובייקטיבי.
כמובן אי אפשר לשכוח גם את כל הקטע הזה שלשלטון משום מה יש "סמכות" לחוקק חוקים ולקחת זכויות מאנשים. לפי מה זה נקבע בדיוק? אף אחד לא בדיוק מבין, אומרים שיש "בחירות" (מזויפות, יש לציין)-
זה רק חלק קטן. אני אוסיף קישור בסוף התגובה לספר שמסביר את הבעייתיות במצב. הוא לא ארוך ואני מציעה לקרוא אותו במלואו.
מערכת החינוך דוחסת לתלמידים חומר במקום ללמד אותם איך ללמוד כמו שצריך כדי שיוכלו להסתדר בכוחות עצמם ותמיד יהיו תלויים בעזרה חיצונית.
אנונימית
^אנונימית מה זה קשור עכשיו
אנונימי
^^^
הטענה שטרנסג'נדרים אובדניים בגלל הסביבה היא נפוצה ולא תואמת את ההיסטוריה.
1. כיום יש את ההכלה הכי גבוהה שאי פעם הייתה ללהט"ב ולטרנס.
2. נולדנו לתקופה הכי נוחה שהייתה לאנושות: המון מידע וחופש ביטוי חלקי.
3. היו המון קבוצות שקיבלו יחס הרבה יותר גרוע מהסביבה: עבדים, יהודים (בסביבות שונות), שחורים ועוד. אף אחת מהקבוצות הללו לא אובדנית ברמה של טרנס.
הטענה שטרנסג'נדרים אובדניים בגלל הסביבה היא נפוצה ולא תואמת את ההיסטוריה.
1. כיום יש את ההכלה הכי גבוהה שאי פעם הייתה ללהט"ב ולטרנס.
2. נולדנו לתקופה הכי נוחה שהייתה לאנושות: המון מידע וחופש ביטוי חלקי.
3. היו המון קבוצות שקיבלו יחס הרבה יותר גרוע מהסביבה: עבדים, יהודים (בסביבות שונות), שחורים ועוד. אף אחת מהקבוצות הללו לא אובדנית ברמה של טרנס.
^^יש מצב התבלבלה בשאלה
שואל השאלה:
נרחיב באותו נושא, בואו תראו מה קורה ברחבי העולם
גבר שאומרת שהוא מזדהה כבחורה יכול להתחרות בספורט נגד בחורות-איפה השוויון למען השם
במדינות אחרות
אב נעצר על זה שהוא לא הסכים לבת שלו(12)
לעבור ניתוחים חוסמי התבגרות - האבא נכנס למעצר
עוד מקרה
תלמידים הגדירו את עצמם כחיות
המורים חייבים בחור להתייחס אליהם ככה
נרחיב באותו נושא, בואו תראו מה קורה ברחבי העולם
גבר שאומרת שהוא מזדהה כבחורה יכול להתחרות בספורט נגד בחורות-איפה השוויון למען השם
במדינות אחרות
אב נעצר על זה שהוא לא הסכים לבת שלו(12)
לעבור ניתוחים חוסמי התבגרות - האבא נכנס למעצר
עוד מקרה
תלמידים הגדירו את עצמם כחיות
המורים חייבים בחור להתייחס אליהם ככה
אנונימי
האמת שיהודים בשואה היו יותר אובדניים מטרנסים
וגם, התקופה הזאת ממש לא כזאת פשוטה לטרנסים כמו שאתה חושב
אני נאנסתי כי אני טרנס, זה לא מתנה, זה לא בחירה
וגם, התקופה הזאת ממש לא כזאת פשוטה לטרנסים כמו שאתה חושב
אני נאנסתי כי אני טרנס, זה לא מתנה, זה לא בחירה
^
העובדה שאנחנו יכולים להשוות בין כמות ההתאבדויות של טרנסג'נדרים ויהודים בשואה מראה שמשהו לא תקין, מעבר לסביבה.
מקרה אינדיבידואלי לא תואם את כלל הקבוצה. לא שמעתי על אף מחקר שאומר שלטרנסג'נדרים יש סיכוי גבוה יותר להיאנס.
^^
אלו מקרים מחרידים. כל כך הרבה חיים נהרסים וזו רק ההתחלה, השנים הראשונות שהאידאולוגיה שולטת. מה יקרה בעתיד כשכולם יאמינו בה וייראו אותה כמובן מאליו?
העובדה שאנחנו יכולים להשוות בין כמות ההתאבדויות של טרנסג'נדרים ויהודים בשואה מראה שמשהו לא תקין, מעבר לסביבה.
מקרה אינדיבידואלי לא תואם את כלל הקבוצה. לא שמעתי על אף מחקר שאומר שלטרנסג'נדרים יש סיכוי גבוה יותר להיאנס.
^^
אלו מקרים מחרידים. כל כך הרבה חיים נהרסים וזו רק ההתחלה, השנים הראשונות שהאידאולוגיה שולטת. מה יקרה בעתיד כשכולם יאמינו בה וייראו אותה כמובן מאליו?
^עולם הפוך ומטורף
אנשים יותר מדי מתייחסים לרגש. מדובר בחוסר איזון שתורם לבעייתיות שיש בעולם.
^^^ שאלתם על דברים לא לגיטימיים. עניתי על השאלה.
אנשים יותר מדי מתייחסים לרגש. מדובר בחוסר איזון שתורם לבעייתיות שיש בעולם.
^^^ שאלתם על דברים לא לגיטימיים. עניתי על השאלה.
אנונימית
שואל השאלה, לנשים טרנסיות נותנים להתחרות בספורט נשים רק אם הן על הורמונים ועושים להן בדיקות דם וטסטוסטרון שלהן נמוך
לגבי המקרה השני, זה לא ניתוחים, בלוקרים זה כדורים או זריקות, וזה הפיך, ואם היו נותנים לי את זה בתור נער הייתי בן אדם הרבה יותר בריא נפשית עכשיו
ותביא מקור מידע לדבר השלישי
לגבי המקרה השני, זה לא ניתוחים, בלוקרים זה כדורים או זריקות, וזה הפיך, ואם היו נותנים לי את זה בתור נער הייתי בן אדם הרבה יותר בריא נפשית עכשיו
ותביא מקור מידע לדבר השלישי
^
גם עם טסטוסטרון נמוך יש הבדלים עצומים. תסתכל על תחרויות השחייה בה גבר עקף את כל הנשים בקלות.
גם עם טסטוסטרון נמוך יש הבדלים עצומים. תסתכל על תחרויות השחייה בה גבר עקף את כל הנשים בקלות.
^^זה ידוע שהמקרה השלישי היה בסוף שקר של איזה תוכנית מוזרה
לא שמעת על אף מחקר אבל זה לא קשור לאונס, זה קשור לפשעי שנאה. זה היה פשע שנאה. כל שנה נרצחים יותר מ300 טרנסים וטרנסיות ברחבי העולם.
^
אתה מבין שאי אפשר להשוות בין הסביבה שאתה מקבל כטרנסג'נדר בישראל והסביבה שהייתה ליהודי בגרמניה הנאצית; אך אפשר להשוות בין כמויות ההתאבדות...
אתה מבין שאי אפשר להשוות בין הסביבה שאתה מקבל כטרנסג'נדר בישראל והסביבה שהייתה ליהודי בגרמניה הנאצית; אך אפשר להשוות בין כמויות ההתאבדות...
רוב הנשים הטרנסיות בספורט מפסידות, אתם שומעים רק על המקרים שהן מנצחות כי זה משרת את האינטרסים של הכתבים חדשות, אף אחד לא יכתוב כתבה על טרנסית שהגיעה למקום אחרון
^^אז מה הבעיה היותר גדולה מיחס הסביבה של יהודים בשואה?
שואל השאלה:
עצם זה שנותנים לבחורה טרנסית להתחרות זה כל כך הזוי
איך אתה בכלל יכול לומר דבר כזה
לשאלתך ליה תומאס
ולגבי הדברים האחרים
תסתכל לגבי מקרים בקנדה.
המקרה הראשון היה במשפט מ2018 עד 2022
והמקרה השני אני יכול לכתוב מקור מאוחר יותר כשאסיים שמירה
עצם זה שנותנים לבחורה טרנסית להתחרות זה כל כך הזוי
איך אתה בכלל יכול לומר דבר כזה
לשאלתך ליה תומאס
ולגבי הדברים האחרים
תסתכל לגבי מקרים בקנדה.
המקרה הראשון היה במשפט מ2018 עד 2022
והמקרה השני אני יכול לכתוב מקור מאוחר יותר כשאסיים שמירה
אנונימי
^^
אני חושב שניתן לקשר את זה לרצון בפרפקציוניזם והפרעות נפשיות שקשורות לbody dysmorphia, אך זה לא מתפקידי לגלות אלא תפקידם של חוקרי פסיכואנליזה.
^^^
איך הגעת לטענה שרוב הנשים מפסידות?
אני חושב שניתן לקשר את זה לרצון בפרפקציוניזם והפרעות נפשיות שקשורות לbody dysmorphia, אך זה לא מתפקידי לגלות אלא תפקידם של חוקרי פסיכואנליזה.
^^^
איך הגעת לטענה שרוב הנשים מפסידות?
שואל השאלה:
גבר שאומר שהוא בחורה
הנה אני עם טסטוסטרון יחסית נמוך(משהו כמו 300 קצת יותר)
ועדיין אקרע 99 אחוז מהבחורות בספורט
למה? ככה כי ככה העולם עובד
גבר שאומר שהוא בחורה
הנה אני עם טסטוסטרון יחסית נמוך(משהו כמו 300 קצת יותר)
ועדיין אקרע 99 אחוז מהבחורות בספורט
למה? ככה כי ככה העולם עובד
אנונימי
body dysmorphia ו-gender dysphoria זה דברים שונים שאפילו לא שייכים לאותה משפחה
וכי אני מכיר נשים טרנסיות שמתחרות בספורט
^^עצם זה שנותנים לבן אדם להשתתף בספורט שהוא אוהב זה לא הזוי, הזוי זה כשאנשים רוצים לנתק אותנו מהחברה לחלוטין או למחוק את עצם קיומנו
וכי אני מכיר נשים טרנסיות שמתחרות בספורט
^^עצם זה שנותנים לבן אדם להשתתף בספורט שהוא אוהב זה לא הזוי, הזוי זה כשאנשים רוצים לנתק אותנו מהחברה לחלוטין או למחוק את עצם קיומנו
300 זה לא הרמות של טסטוסטרון בדם מה
אני עם 30 טסטוסטרון וזה נחשב גבוה
אני עם 30 טסטוסטרון וזה נחשב גבוה
שואל השאלה:
זה הזוי- ספורט זו תחרות
אתה כל כך מושפע מהעולם הזה שאתה לא מבין הנחות יסוד
זה כמו שאנשים על סמים משפרי ביצועים יתחרו באנשים שלא על סמים כאלו
זה הזוי- ספורט זו תחרות
אתה כל כך מושפע מהעולם הזה שאתה לא מבין הנחות יסוד
זה כמו שאנשים על סמים משפרי ביצועים יתחרו באנשים שלא על סמים כאלו
אנונימי
שואל השאלה:
^^שתי הצגות שונות יש כזה ויש כזה
זה כמו מטרים ויארד
^^שתי הצגות שונות יש כזה ויש כזה
זה כמו מטרים ויארד
אנונימי
^^^^
יש הבדלים אך הרבה ממי שיש לו gender dysphoraia רוצה להתאבד בגלל שהוא לא מרוצה מהגוף שלו ומעדיף גוף נשי;
לאחר הtransition כמות ההתאבדויות (בערך) יורדת לכמה חודשים וחוזרת לרמה גבוהה.
יש הבדלים אך הרבה ממי שיש לו gender dysphoraia רוצה להתאבד בגלל שהוא לא מרוצה מהגוף שלו ומעדיף גוף נשי;
לאחר הtransition כמות ההתאבדויות (בערך) יורדת לכמה חודשים וחוזרת לרמה גבוהה.
אבל אנחנו לא על סמים
ולפי ההגיון שלך, אני, שליטרלי לוקח טסטוסטרון שנחשב לסטרואיד, אמור להתחרות מול נשים כי למה? כי נולדתי נקבה?
ולפי ההגיון שלך, אני, שליטרלי לוקח טסטוסטרון שנחשב לסטרואיד, אמור להתחרות מול נשים כי למה? כי נולדתי נקבה?
שואל השאלה:
גברים פיזית יותר חזקים
אז גבר שאומר שהוא בחורה צריך להתחרות עם גבר
בחורה שאומרת שהיא גבר וצריכה להשתמש בטסטוסטרון
לפי ההגיון שלי צריכה להתחרות נגד נשים על סמים
גברים פיזית יותר חזקים
אז גבר שאומר שהוא בחורה צריך להתחרות עם גבר
בחורה שאומרת שהיא גבר וצריכה להשתמש בטסטוסטרון
לפי ההגיון שלי צריכה להתחרות נגד נשים על סמים
אנונימי
מליארדוס, תביא מקור מידע, הנה שלי
אבל אין נשים על סמים בספורט, לא נותנים לנשים על סמים להתחרות
טוב, יש לי פגישה ואני צריך להכנס לזום, מאחל לכם החלמה מהירה
^^רוב הספורטאים משתמשים בסמים
ממש לא^
בתחרויות
angel dust
המקור מידע שלך תואם את מה שאמרתי, transition לא עוזר באופן משמעותי.
בנוסף, האנליזה משלבת מחקרים שמדברים בעיקר על הסביבה, כאילו להיות טרנסג'נדר זו המציאות הקשה ביותר שהייתה לבני האדם.
המקור מידע שלך תואם את מה שאמרתי, transition לא עוזר באופן משמעותי.
בנוסף, האנליזה משלבת מחקרים שמדברים בעיקר על הסביבה, כאילו להיות טרנסג'נדר זו המציאות הקשה ביותר שהייתה לבני האדם.
לא אמרתי שהתאמה מגדרית עוזרת לאובדנות, היא עוזרת לדיספוריה, זה משהו אחר
ובתור מישהו לא טרנס קצת קשה לי לקחת את הדעה שלך על חיים בתור טרנס ברצינות
ולא, בספורט תחרותי עושים בדיקות סמים ואסור להשתתף עם סטרואידים, סטרואידים לוקחים בעיקר באדי בילדרים
ובתור מישהו לא טרנס קצת קשה לי לקחת את הדעה שלך על חיים בתור טרנס ברצינות
ולא, בספורט תחרותי עושים בדיקות סמים ואסור להשתתף עם סטרואידים, סטרואידים לוקחים בעיקר באדי בילדרים
^
אני מאמין שדיספוריה זה קשור לנפש, גם אם האדם מסופק במראה החדש שלו החוסר סיפוק הקודם שפגע לו בנפש צריך טיפול.
לא אסטה מהנושא. ממקודם הזהרתי שהאנשים שחיים לפי האידיאולוגיה מסכנים באופן נפשי, אמרת שזה סביבתי והפרכתי את הרעיון; גם אחרי transition, הפרעה מסוימת נשארת וניתן לראותה בכמות ההתאבדויות.
אולי אני לא טרנס אך התמודדתי עם אנשים בעלי דיספוריה והפרעות נפשיות למיניהם,
כאדם טרנס אתה יכול לתקן אותי ואני אותך, כך נתקדם.
אני מאמין שדיספוריה זה קשור לנפש, גם אם האדם מסופק במראה החדש שלו החוסר סיפוק הקודם שפגע לו בנפש צריך טיפול.
לא אסטה מהנושא. ממקודם הזהרתי שהאנשים שחיים לפי האידיאולוגיה מסכנים באופן נפשי, אמרת שזה סביבתי והפרכתי את הרעיון; גם אחרי transition, הפרעה מסוימת נשארת וניתן לראותה בכמות ההתאבדויות.
אולי אני לא טרנס אך התמודדתי עם אנשים בעלי דיספוריה והפרעות נפשיות למיניהם,
כאדם טרנס אתה יכול לתקן אותי ואני אותך, כך נתקדם.
אני יכול להגיד עליי ועל רוב אם לא כל הטרנסים שאני מכיר שהדיספוריה יותר חלשה ככל שהגוף יותר מתאים
ולא הפרכת את הרעיון, אנשים יכולים להיות טרנספוביים גם למי שעבר התאמה מגדרית
אמא שלי למשל עדיין טרנספובית אליי
ולא הפרכת את הרעיון, אנשים יכולים להיות טרנספוביים גם למי שעבר התאמה מגדרית
אמא שלי למשל עדיין טרנספובית אליי
^
הטענה שלי לגבי דיספוריה היא שזה דבר שעמוק בנפש ואולי כשהגוף מתאים לפנטזיה אז הסימפטומים יורדים אך ההפרעה עדיין קיימת וצריכה טיפול אישי.
אף סביבה אינה מושלמת, גם לא לאנשים שאינם טרנס; זו לא סיבה הגיונית לכמות ההתאבדויות.
תסתכל על הומלסים כדוגמא נוספת לאנשים שמקבלים יחס מזעזע והרבה אספקטים
שלהם גרועים (חברתיים, כלכליים, פיזיים, נפשיים), הם לא מתאבדים ברמה של טרנסג'נדרים.
כל ההשוואות האלו מראות שזו לא רק הסביבה, אלא מעבר.
הנה הנקודה: הבעיות בסביבה לא מצדיקות את הכמות ואפשר לראות זו בהשוואת סביבות של קבוצות שונות.
הטענה שלי לגבי דיספוריה היא שזה דבר שעמוק בנפש ואולי כשהגוף מתאים לפנטזיה אז הסימפטומים יורדים אך ההפרעה עדיין קיימת וצריכה טיפול אישי.
אף סביבה אינה מושלמת, גם לא לאנשים שאינם טרנס; זו לא סיבה הגיונית לכמות ההתאבדויות.
תסתכל על הומלסים כדוגמא נוספת לאנשים שמקבלים יחס מזעזע והרבה אספקטים
שלהם גרועים (חברתיים, כלכליים, פיזיים, נפשיים), הם לא מתאבדים ברמה של טרנסג'נדרים.
כל ההשוואות האלו מראות שזו לא רק הסביבה, אלא מעבר.
הנה הנקודה: הבעיות בסביבה לא מצדיקות את הכמות ואפשר לראות זו בהשוואת סביבות של קבוצות שונות.
תנסה לחיות שבוע בתור טרנס, ותראה איך הסביבה מתייחסת אלינו
אגב, הרבה טרנסים הם הומלסים.
ואיך אתה מציע לטפל בדיספוריה בדיוק? כי אני ניסיתי להעלים אותה בהמון דרכים, ממש לא רציתי להיות טרנס בגלל ההתעללות בבית, וכלום חוץ מהתאמה מגדרית לא עבד
אגב, הרבה טרנסים הם הומלסים.
ואיך אתה מציע לטפל בדיספוריה בדיוק? כי אני ניסיתי להעלים אותה בהמון דרכים, ממש לא רציתי להיות טרנס בגלל ההתעללות בבית, וכלום חוץ מהתאמה מגדרית לא עבד
^
אני בטוח שזה לא ורוד להיות טרנסג'נדר אך כמות ההתאבדויות עצומה ברמה שאם זה רק בגלל הסביבה אז הסביבה ברמה של הסביבה שהיו ליהודים בשואה;
אנחנו יכולים להסכים שזה לא מה שאתה חווה, נכון?
אפשר לטפל בדיספוריה עם פסיכולוג, פסיכיאטר או שילוב של מטא-קוגניציה (הבנה של איך המוח פועל) ואינטרוספקציה (חשיבה והבנה של עצמך, מי אתה).
אם מישהו רוצה לעשות עבודה פסיכיאטרית לעצמו, הוא יצטרך להשקיע המון זמן אך יוכל להגיע לתובנות עמוקות לגבי החיים ולגבי עצמו.
למה השילוב שהצעתי עוזר? (לא לכולם, רק למי שמסוגל ורוצה) מכיוון שמראה חיצוני, ברמה מסוימת זה דבר טפל.
עלינו להסתכל על עצמנו ועל בני אדם אחרים באופן עמוק יותר ממראה חיצוני, כך מתעסקים בדברים נפשיים וגבוהים יותר מפרימיטיביות.
יש עוד עצות שאני נותן לאנשים עם דיספוריה, לדוגמא איך להתמודד עם לחץ, אך זה תלוי בבעיות האישיות שלהם עם דיספוריה.
אני בטוח שזה לא ורוד להיות טרנסג'נדר אך כמות ההתאבדויות עצומה ברמה שאם זה רק בגלל הסביבה אז הסביבה ברמה של הסביבה שהיו ליהודים בשואה;
אנחנו יכולים להסכים שזה לא מה שאתה חווה, נכון?
אפשר לטפל בדיספוריה עם פסיכולוג, פסיכיאטר או שילוב של מטא-קוגניציה (הבנה של איך המוח פועל) ואינטרוספקציה (חשיבה והבנה של עצמך, מי אתה).
אם מישהו רוצה לעשות עבודה פסיכיאטרית לעצמו, הוא יצטרך להשקיע המון זמן אך יוכל להגיע לתובנות עמוקות לגבי החיים ולגבי עצמו.
למה השילוב שהצעתי עוזר? (לא לכולם, רק למי שמסוגל ורוצה) מכיוון שמראה חיצוני, ברמה מסוימת זה דבר טפל.
עלינו להסתכל על עצמנו ועל בני אדם אחרים באופן עמוק יותר ממראה חיצוני, כך מתעסקים בדברים נפשיים וגבוהים יותר מפרימיטיביות.
יש עוד עצות שאני נותן לאנשים עם דיספוריה, לדוגמא איך להתמודד עם לחץ, אך זה תלוי בבעיות האישיות שלהם עם דיספוריה.
1. דיספוריה לא קשורה רק למראה חיצוני
2. עברתי הרבה פסיכולוגים ואף אחד לא הציע לטפל בדיספוריה שלי ככה. הטיפול הכי יעיל לדיספוריה הוא התאמה מגדרית (לא בהכרח בניתוחים והורמונים אגב. יש גם דיספוריה חברתית, למשל, שמטופלת בלבישת בגדים תואמים, פניה בלשון הפניה הנכונה, וכולי)
2. עברתי הרבה פסיכולוגים ואף אחד לא הציע לטפל בדיספוריה שלי ככה. הטיפול הכי יעיל לדיספוריה הוא התאמה מגדרית (לא בהכרח בניתוחים והורמונים אגב. יש גם דיספוריה חברתית, למשל, שמטופלת בלבישת בגדים תואמים, פניה בלשון הפניה הנכונה, וכולי)
^
1. כן. דיספוריה קשורה לעוד דברים כמו טראומות, חוסר ביטחון עצמי, פנטזיה מסוימת וכדומה.
2. פסיכולוגיה ופסיכיאטריה לא עובדים ככה, התפקיד של פסיכולוג ופסיכיאטר זה להבין את המטופל ואת הפרעותיו.
אני הצעתי התפתחות אישית והבנה לגבי החיים; יש תחומים בתוך פסיכולוגיה ופסיכיאטריה כמו פסיכולוגיה קוגניטיבית וcbt שיסכימו עם אינטרוספקציה ומטא-קוגניציה.
אני חושב שכשאתה מבין את השווי של בני אדם, מעבר לתפקידים וציפיות, אתה עוקף את הדיספוריה ומוצא משמעות.
1. כן. דיספוריה קשורה לעוד דברים כמו טראומות, חוסר ביטחון עצמי, פנטזיה מסוימת וכדומה.
2. פסיכולוגיה ופסיכיאטריה לא עובדים ככה, התפקיד של פסיכולוג ופסיכיאטר זה להבין את המטופל ואת הפרעותיו.
אני הצעתי התפתחות אישית והבנה לגבי החיים; יש תחומים בתוך פסיכולוגיה ופסיכיאטריה כמו פסיכולוגיה קוגניטיבית וcbt שיסכימו עם אינטרוספקציה ומטא-קוגניציה.
אני חושב שכשאתה מבין את השווי של בני אדם, מעבר לתפקידים וציפיות, אתה עוקף את הדיספוריה ומוצא משמעות.
1. לא, מה? מה המקור מידע שלך? יש לי דיספוריה מאז שאני זוכר את עצמי, ובתור ילד בן 4 זה התבטא בלרצות להיות עם הבנים וכמו הנים כל הזמן. דיספוריה ממש לא נוצרת מטראומה, דיספוריה גורמת לחוסר ביטחון עצמי לא ההפך, וזה לא פנטזיה
2. כל המטרה של פסיכולוגים ופסיכיאטרים זה לעזור לך "להחלים" (דיספוריה לא נחשבת כהפרעה נפשית), אגב הייתי בcbt ואני לא מבין איך זה קשור לדיספוריה
2. כל המטרה של פסיכולוגים ופסיכיאטרים זה לעזור לך "להחלים" (דיספוריה לא נחשבת כהפרעה נפשית), אגב הייתי בcbt ואני לא מבין איך זה קשור לדיספוריה
אני יודע מה השווי של בני אדם, לא אכפת לי מתפקידים וציפיות, ואני עדיין דיספורי לפעמים כי יש לי חזה ואני לא יכול לחיות עם ביינדר עליי 24/7. אגב, דיספוריה לא אומרת שאין לבן אדם משמעות
^
נתתי טיפים פרקטיים כלליים שעזרו להרבה אנשים. אין פתרון אחיד.
1. לומר שחוסר ביטחון עצמי לא יכול לגרום לרצון להיות עם גוף אחר/ציפיות אחרות מהסביבה/תפקידים אחרים לא תואם מציאות פסיכולוגיות.
הכוונה בפנטזיה היא רצון לשנות משהו בעצמך.
https://www.frontiersin.org/journals/psychology/articles/10.3389/fpsyg.2018.00060/full
2. ה-dsm-iii וה-dsm-iii-r סיווגו את הפרעת זהות מגדרית כהפרעה נפשית. זה היה רשום תחת הקטגוריה של "הפרעות פסיכומיניות" ב-dsm-iii ותחת "הפרעות שבדרך כלל נמצאו לראשונה בינקות, בילדות או בגיל ההתבגרות" בdsm-iii-r.
בגרסה המחודשת זה נמצא בפרק של external dysfunction, paraphilic disorders and gender dysphoria. (הפרעות בתפקוד החיצוני, הפרעות פרפיליות ודיספוריה מגדרית)
נתתי טיפים פרקטיים כלליים שעזרו להרבה אנשים. אין פתרון אחיד.
1. לומר שחוסר ביטחון עצמי לא יכול לגרום לרצון להיות עם גוף אחר/ציפיות אחרות מהסביבה/תפקידים אחרים לא תואם מציאות פסיכולוגיות.
הכוונה בפנטזיה היא רצון לשנות משהו בעצמך.
https://www.frontiersin.org/journals/psychology/articles/10.3389/fpsyg.2018.00060/full
2. ה-dsm-iii וה-dsm-iii-r סיווגו את הפרעת זהות מגדרית כהפרעה נפשית. זה היה רשום תחת הקטגוריה של "הפרעות פסיכומיניות" ב-dsm-iii ותחת "הפרעות שבדרך כלל נמצאו לראשונה בינקות, בילדות או בגיל ההתבגרות" בdsm-iii-r.
בגרסה המחודשת זה נמצא בפרק של external dysfunction, paraphilic disorders and gender dysphoria. (הפרעות בתפקוד החיצוני, הפרעות פרפיליות ודיספוריה מגדרית)
1. דיספוריה זה לא חוסר ביטחון עצמי, זה משהו אחר לגמרי
2. הdsm5 זה העדכני, פעם חשבו שלובוטומיה זה טיפול בדיכאון
2. הdsm5 זה העדכני, פעם חשבו שלובוטומיה זה טיפול בדיכאון
^
1. אני לא אומר שדיספוריה זה חוסר ביטחון עצמי. כתבתי מספר פעמים שדיספוריה תלויה בגורמים נוספים. מה שכן, הרבה פעמים חוסר ביטחון עצמי יכול לגרום לדיספוריה או הפוך.
2. עדכני לא אומר מדויק יותר. תוכל לראות שכשעדכנו npd מחקו את כל הסבל הפנימי של נרקיסיסטים מה שגורם לנרקיסיזם להיראות רק כאדם שחושב שהוא מעל אחרים .
ממקודם עברתי על כל הגרסאות עד הגרסה המחודשת ששמה דיספוריה מגדרית בפרק של הפרעות בתפקוד החיצוני, הפרעות פרפיליות ודיספוריה מגדרית
1. אני לא אומר שדיספוריה זה חוסר ביטחון עצמי. כתבתי מספר פעמים שדיספוריה תלויה בגורמים נוספים. מה שכן, הרבה פעמים חוסר ביטחון עצמי יכול לגרום לדיספוריה או הפוך.
2. עדכני לא אומר מדויק יותר. תוכל לראות שכשעדכנו npd מחקו את כל הסבל הפנימי של נרקיסיסטים מה שגורם לנרקיסיזם להיראות רק כאדם שחושב שהוא מעל אחרים .
ממקודם עברתי על כל הגרסאות עד הגרסה המחודשת ששמה דיספוריה מגדרית בפרק של הפרעות בתפקוד החיצוני, הפרעות פרפיליות ודיספוריה מגדרית
חוסר ביטחון עצמי לא יכול לגרום לדיספוריה, דיספוריה היא משהו שיש לבן אדם טרנס רק אם הוא נולד טרנס
2. במקרה הזה זה כן יותר מדויק, ולגבי הפרעות פרפיליות-להיות טרנס זה לא פטיש
2. במקרה הזה זה כן יותר מדויק, ולגבי הפרעות פרפיליות-להיות טרנס זה לא פטיש
ואיך זה פוגע בתפקוד חיצוני בדיוק?
^^
1. דיספוריה מגדרית יכול לנבוע מרצון להוות תפקידים שונים/גוף שונה/ציפיות שונות מהחברה. כלל הדברים הקודמים יכולים לנבוע מחוסר שביעות עם המצב הנוכחי, חוסר שביעות עם המצב הנוכחי יכול לנבוע מחוסר ביטחון עצמי.
2. רמת המדויקות תלוי בנסיבות בהם הכותבים מסתירים או משנים מידע.
דיספוריה מגדרית יכולה לגרום לדיכאון, לחץ, חוסר ביטחון, ואובדניות; דומה לסימפטומים של הפרעות נפשיות.
1. דיספוריה מגדרית יכול לנבוע מרצון להוות תפקידים שונים/גוף שונה/ציפיות שונות מהחברה. כלל הדברים הקודמים יכולים לנבוע מחוסר שביעות עם המצב הנוכחי, חוסר שביעות עם המצב הנוכחי יכול לנבוע מחוסר ביטחון עצמי.
2. רמת המדויקות תלוי בנסיבות בהם הכותבים מסתירים או משנים מידע.
דיספוריה מגדרית יכולה לגרום לדיכאון, לחץ, חוסר ביטחון, ואובדניות; דומה לסימפטומים של הפרעות נפשיות.
1. הרצון הזה נובע מלהוולד טרנס, אי אפשר פתאום להפוך לטרנס באמצע בחיים, נולדים ככה ויש לי מחקרי מוח שמחזקים את טענתי
2. לא החסירו מידע אלא מחקו את מה שלא רלוונטי
2. לא החסירו מידע אלא מחקו את מה שלא רלוונטי
1. תקרא לרצון הזה איך שתרצה. הנקודה היא שחוסר ביטחון יכול לגרום לדיספוריה מגדרית.
2. בכל ספר הם מוציאים ומכניסים מידע לפי ההבנה של הנושא וגורמים נוספים.
בגרסה הנוכחית באופן מספרי הכניסו את זה לפרקים על בעיות למיניהן.
2. בכל ספר הם מוציאים ומכניסים מידע לפי ההבנה של הנושא וגורמים נוספים.
בגרסה הנוכחית באופן מספרי הכניסו את זה לפרקים על בעיות למיניהן.
1. לא, הוא לא
2. הגרסה הנוכחית היא הdsm5, לא הdsm3
2. הגרסה הנוכחית היא הdsm5, לא הdsm3
^
נתתי טענה שתומכת בדעתי שחוסר ביטחון יכול לגרום לדיספוריה מגדרית, אעתיק אותה: דיספוריה מגדרית יכול לנבוע מרצון להוות תפקידים שונים/גוף שונה/ציפיות שונות מהחברה. כלל הדברים הקודמים יכולים לנבוע מחוסר שביעות עם המצב הנוכחי, חוסר שביעות עם המצב הנוכחי יכול לנבוע מחוסר ביטחון עצמי.
בשביל תועלת השיח כדאי שתפריך את הטענה.
נתתי טענה שתומכת בדעתי שחוסר ביטחון יכול לגרום לדיספוריה מגדרית, אעתיק אותה: דיספוריה מגדרית יכול לנבוע מרצון להוות תפקידים שונים/גוף שונה/ציפיות שונות מהחברה. כלל הדברים הקודמים יכולים לנבוע מחוסר שביעות עם המצב הנוכחי, חוסר שביעות עם המצב הנוכחי יכול לנבוע מחוסר ביטחון עצמי.
בשביל תועלת השיח כדאי שתפריך את הטענה.
הפרכתי את הטענה, ואמרתי שאני יכול לצרף מחקרים
אמרתי שלהיות טרנס זה מולד, שזה לא יכול לקרות באמצע החיים
אמרתי שלהיות טרנס זה מולד, שזה לא יכול לקרות באמצע החיים
^
אתה אומר שבאמצע החיים אי אפשר לקבל חוסר ביטחון שיגרום לרצון להוות תפקידים שונים/...?
אתה אומר שבאמצע החיים אי אפשר לקבל חוסר ביטחון שיגרום לרצון להוות תפקידים שונים/...?
אפשר, אבל זה לא דיספוריה מגדרית, זה דברים כמו פמיניזם
^
כמו שאמרתי, הרצון להוות תפקידים שונים יכול לגרום לאדם להזדהות כטרנס. היית מחשיב אדם שכזה כטרנסג'נדר?
כמו שאמרתי, הרצון להוות תפקידים שונים יכול לגרום לאדם להזדהות כטרנס. היית מחשיב אדם שכזה כטרנסג'נדר?
לא, הוא לא, להיות טרנס זה מולד, אי אפשר פשוט להפוך לטרנס באמצע החיים
^
מעניין, אז אתה מתנגד לזהות המגדרית של הרבה אנשים; דבר זה נוגד את הטענה הפרוגרסיבית שזהות מגדרית זה דבר אישי וסובייקטיבי לחלוטין.
אז אתה אומר שניתן להיוולד עם רצון להוות תפקידים אחרים וכדומה.
מה ההבדל בין גבר שרוצה לעשות דברים נשיים, לדוגמא, לבין אדם שנולד כטרנס? (או שהם זהים)
מעניין, אז אתה מתנגד לזהות המגדרית של הרבה אנשים; דבר זה נוגד את הטענה הפרוגרסיבית שזהות מגדרית זה דבר אישי וסובייקטיבי לחלוטין.
אז אתה אומר שניתן להיוולד עם רצון להוות תפקידים אחרים וכדומה.
מה ההבדל בין גבר שרוצה לעשות דברים נשיים, לדוגמא, לבין אדם שנולד כטרנס? (או שהם זהים)
שלאישה טרנסית יש דיספוריה
וזה לא סותר, זה שמשהו מולד לא אומר שזה לא אישי וסובייקטיבי
מה במקרה של גבר שלא מסופק, ויש לו דיספוריה לגבי התפקיד/רצונות/... הגבריים ומעדיף לחיות חיים נשיים?
הקטע בטענה הפרוגרסיבית היא שאם אדם מזדהה כטרנסג'נדר אז זה נכון, אתה אמרת שזה נכון רק לגבי מי שנולד טרנסג'נדר.
הקטע בטענה הפרוגרסיבית היא שאם אדם מזדהה כטרנסג'נדר אז זה נכון, אתה אמרת שזה נכון רק לגבי מי שנולד טרנסג'נדר.
ברור שזה נכון רק למי שנולד טרנס, לא כל מי שמזדהה כטרנס הוא טרנס, אבל האנשים האלה הם מיעוט ומבינים אחרי כמה זמן שהם טעו, זה למה יש detransitioners
ומאיפה הבאת שזאת "הטענה הפרוגרסיבית"?
^
זו טענה פרוגרסיבית פופולארית. שמעתי אותה הרבה בדיונים פוליטיים על הנושא בארה"ב וקנדה.
אני מנסה להבין למה אתה מתכוון בטרנסג'נדריות וזה למה שאלתי:
מה במקרה של גבר שלא מסופק, ויש לו דיספוריה לגבי התפקיד/רצונות/... הגבריים ומעדיף לחיות חיים נשיים? אם הוא לא טרנס, אז מה ההבדל בינו לבין מי שנולד טרנס?
זו טענה פרוגרסיבית פופולארית. שמעתי אותה הרבה בדיונים פוליטיים על הנושא בארה"ב וקנדה.
אני מנסה להבין למה אתה מתכוון בטרנסג'נדריות וזה למה שאלתי:
מה במקרה של גבר שלא מסופק, ויש לו דיספוריה לגבי התפקיד/רצונות/... הגבריים ומעדיף לחיות חיים נשיים? אם הוא לא טרנס, אז מה ההבדל בינו לבין מי שנולד טרנס?
לא ראיתי בחיים בן אדם אומר את זה
אולי אנשים אמרו שיש הרבה דרכים שונות להיות טרנס, אבל לא שכל מי שמגדיר את עצמו טרנס הוא טרנס
^
הטענה הזו לעיתים נובעת מתלמידי קמפוס שאומרים שאסור להגדיר מישהו שונה ממה שהוא מגדיר את עצמו, הם מאמינים בaffirmation.
הנקודה הזו לא חשובה לדיון והנקודה השנייה שכתבתי חשובה יותר בשביל שאבין על מה אתה מדבר...
הטענה הזו לעיתים נובעת מתלמידי קמפוס שאומרים שאסור להגדיר מישהו שונה ממה שהוא מגדיר את עצמו, הם מאמינים בaffirmation.
הנקודה הזו לא חשובה לדיון והנקודה השנייה שכתבתי חשובה יותר בשביל שאבין על מה אתה מדבר...
אדם לא מסופק לא יסבול מדיספוריה כי הוא לא מסופק
^
דיספוריה זה חוסר שביעות רצון או אי-נוחות עמוק, אני מדבר על אדם שיש לו את זה.
דיספוריה זה חוסר שביעות רצון או אי-נוחות עמוק, אני מדבר על אדם שיש לו את זה.
כן אבל דיספוריה מגדרית נוצרת רק אם בן אדם נולד טרנס, אם בן אדם שהוא לא טרנס חווה "דיספוריה מגדרית", זה לא דיספוריה מגדרית, זה בלבול מיני ודיסמורפיה גופנית
^
חזרנו על אותה נקודה. אתה מחשיב טרנס כמולד.
עכשיו עליך להסביר מה זה אומר להיות טרנסג'נדר, איך אדם נולד כטרנסג'נדר.
חזרנו על אותה נקודה. אתה מחשיב טרנס כמולד.
עכשיו עליך להסביר מה זה אומר להיות טרנסג'נדר, איך אדם נולד כטרנסג'נדר.
טרנסג'נדר זה בן אדם שהמגדר שלו לא תואם את המין הביולוגי שלו. המגדר נמצא במבנה המוח, ומושפע מדברים כמו רמות הורמונליות בגוף בזמן התפתחות המוח של האובר, גנים, וכדומה
איך מודדים/יודעים מה המגדר?
מרגישים את זה
^
מרגישים את מה? צריך הסבר מובן
מרגישים את מה? צריך הסבר מובן