6 תשובות
1. תורידי לפני שאת מצחצחת ותחזירי אחרי
2. אם לא נוח לך לא חובה, זה ממש לא ביג דיל להוריד לזמן שאת אוכלת ואחר כך להחזיר
2. אם לא נוח לך לא חובה, זה ממש לא ביג דיל להוריד לזמן שאת אוכלת ואחר כך להחזיר
צריך להוריד כשמצחצחים שיניים
ואני מורידה גם כשאני אוכלת זה לא נוח
ואני מורידה גם כשאני אוכלת זה לא נוח
תנסי לאכול עם אבל גם אם את בולעת אותם זה בסדר.
לפני השינה כשאת מצחצחת שיניים תחליפי את הגומיות ובבוקר תחליפי או בערב
לפני השינה כשאת מצחצחת שיניים תחליפי את הגומיות ובבוקר תחליפי או בערב
1. מורידים ואז מצחצחים שיניים
2. אפשר, אבל הרבה פעמים זה כואב מדי או שהגומיה פשוט עפה. לי האורטודנט אמר שעדיף לאכול עם, שזה מזרז את התהליך.
2. אפשר, אבל הרבה פעמים זה כואב מדי או שהגומיה פשוט עפה. לי האורטודנט אמר שעדיף לאכול עם, שזה מזרז את התהליך.
1. אל תצחצחי עם זה שיניים את צריכה לנקות את האיזור וזה יפריע. בכללי תשתדלי לצחצח ממש טוב כי לי נגיד החוסר יכולת לנקות כמו שצריך את הפה בזמן הגשר עשתה לי דלקת חניכיים שאני נלחמת בה כבר שנים
2. זה תלוי איפה הגומיות ממוקמות לדעתי תמיד עדיף להוציא אבל היה איזשהו שלב שהיה לי ממש בפנים בפה וזה לא הפריע לי לאכול וכאלה
2. זה תלוי איפה הגומיות ממוקמות לדעתי תמיד עדיף להוציא אבל היה איזשהו שלב שהיה לי ממש בפנים בפה וזה לא הפריע לי לאכול וכאלה
שואל השאלה:
יואו איזה סיפור הגומיות האלה עכשיו, תודה (:
יואו איזה סיפור הגומיות האלה עכשיו, תודה (:
אנונימית