4 תשובות
שואלת השאלה מה יש לך מה נפגעת ככה ברור שאף אחד לא יחזור אליך ולשאלה אולי זה בגלל האופי שלך
הם לא חוזרים זה בולשיט וגם תפסיקי לצפות שהם יחזרו.. לא שווים רגע מזמנך
כי הן סתם אומרות זה קלישאה הם לא חוזרים יש להם הרבה אופציות למה שהם יחזרו
אנונימי
הם באמת תמיד חוזרים בסוף תחכי