5 תשובות
פעם ראשונה
זה לא קשה פשוט תלכי לפי היגיון
עברתי תאוריה שלישית
זה בסדר לא כולם עוברים בראשונה זה לזכור הרבה כללים וזה ממש מסובך
עברתי ראשונה
באותו הנושא: