6 תשובות
מה שליבך רוצה ומה שאת חושבת לנכון, זו החלטה גדולה ולדעתי לא נוכל להגיד לך מה לעשות בנידון, תתייעצי עם המשפחה גם
אה וואלה ^^?
אם זה מעניין אותך וזה מה שאת מכוונת לעשות לכי על זה.
רק שתהיי מודעת שזה תפקיד שהוא סופר פיזי ואל תשכחי שאת גם "נגד" ועם בנים ככה שזה גם משפיע על המנטליות.
שואל השאלה:
^^^^ניתן ללכת להיבחן ואני התקבלתי בתור בת
אנונימית
שואל השאלה:
^תחפש עוד קצת ותראה שהם מקבלים בוחנים אותנו
אנונימית
שמעי תקראי על זה ותחליטי אם את רוצה לנסות ללכת לגיבוש. מזהירה אותך מראש, זה אחד הגיבושים הכי קשים שיש