5 תשובות
אני פשוט עובדת בבייביסיטר
אין לי דרישות של הגשת משמרוץ ולרוב זה בשעות שאני רוצה ויכולה
אין לי דרישות של הגשת משמרוץ ולרוב זה בשעות שאני רוצה ויכולה
אנונימית
לי זה קשוח, אבל זה עניין של בחירה וגם באיזה כיתה אתה. אני יב אז אין לי הרבה זמן בגלל כל הבגרויות.
זה קשה, אבל אם רואים שהלימודים ממשיכים טוב אז אין מה לדאוג
אנחנו לא( סטודנטים)
אנונימית
אני מגישה משמרות לימים בהם אין לי לימודים ומשאירה לי יום חופש וככה זה סבבה
באותו הנושא: