6 תשובות
לשחק במחשב
שואל השאלה:
אין לי מחשב
אין לי מחשב
אנונימי
להבין שלא קיבלת מספיק ולהתחיל לעשות סימולציות שוב
שואל השאלה:
על סמך מה החלטת שלא קיבלתי מספיק?
על סמך מה החלטת שלא קיבלתי מספיק?
אנונימי
זה אף פעם לא מספיק
תנסה למצוא פעילויות שתוכל להתעסק בהן ולהנות מהזמן הפנוי. זה יכול להיות קריאת ספר, צפייה בסרט או סדרה, תרגול ספורט, יצירה אמנותית, או אפילו פשוט בילוי עם חברים ומשפחה..תמצא את הפעילות שתעזור לך להרגיש מרוצה.
והמון בהצלחה בהמשך!
והמון בהצלחה בהמשך!