5 תשובות
לא בהכרח.
שואל השאלה:
למה?
אנונימית
לא בהכרח, למה שתחלקי את זה לשתיים?
כי זה עובד אחרת בכל הזמנה, יכול להיות שזה יגיע באותו הזמן אבל זה לא בהכרח יגיע באותו הזמן. אולי משלוחים מסוימים התחלקו והחבילה שלך תהיה במשלוח שיצא בזמן אחר? זה הגיוני
שואל השאלה:
לגבי השאלה למה אני מחלקת לשתיים כי יש לי מלא פריטים ואני מפחדת שיתקע לי במכס
אנונימית