התחברות
הרשמה
איך כותבים באנגלית "קשה לי איתך ובילדייך"? ולא מגוגל תרגם
12 ביוני 2013, 10:27
תרגום
גוגל
Google
איך אומרים
אנגלית
2 תשובות
it's hard to be with you, but also without you
אנונימי
it's hard for me being with you, and without you...
נ
ניקישיק,פרשתי שיהיו חיים טובים