6 תשובות
של איזה כיתה יש 2 לפי מה שאני יודעת
יש לי בגרות שני הבא ולא למדתי עדיין
שואל השאלה:
יא
יא
אנונימית
אה הייתה לי בגרות בלשון בכיתה ט' נראה לי שזה היה תחביר
למדתי רציני כל השנה ולקחתי מורה פרטית חודש לפני הבגרות והיה סבבה
למדתי רציני כל השנה ולקחתי מורה פרטית חודש לפני הבגרות והיה סבבה
סופי 86 מקצוע לדעתי קליל לעומת השאר
75
למדתי מלא מלא גם למתכונות שהיו והכל
מקצוע נורא ואיום הכי קשה שהיה לי
למדתי מלא מלא גם למתכונות שהיו והכל
מקצוע נורא ואיום הכי קשה שהיה לי
באותו הנושא: