10 תשובות
כלום או להיפרד מחבר שלך
אנונימי
תעשי את זה ואם חבר שלך לא נותן לך הוא לא חבר
תפרדי ממנו
את צריכה לבחור מה את רוצה, קשר רציני עם בן אדם אחד שאת נאמנה אליו ורק אליו, או לא להיות בזוגיות ולא להיות בקשר רציני עם מישהו ופשוט להיות חופשיה לעשות מה שאת רוצה עם מי שאת רוצה.
אני לא חושבת שאת יכולה לשלב את שני הדברים האלה ביחד..
שקלת פעם מערכת יחסים פתוחה? אוליי זה סגנון חיים שיתאים לך
להפרד, זה מראה שאת לא מוכנה לקשר רציני ואין סיבה שחבר שלך יצתרך להתמודד ולהפגע מזה
שואל השאלה:
כן כיף לי איתו ואני אוהבת אותו אבל אני פחות נמשכת אליו בזמן האחרון (כבר די הרבה זמן תאמת) וגם אתמול רבנו ואמרתי לו את זה והוא לקח את זה ממש קשה.. רציתי פשוט לשים את הקלפים על השולחן אבל הוא ממש נפגע והוא אומר שאני הדבר הכי יקר לו וזה.. ואני לא יודעת מה לעשות כי גם חסר לי החלק המיני ביחסים והמשיכה, עם כל הכיף שלנו ביחד
אנונימית
תשאלי את חבר שלך
מה תעשי אם הוא ידבר עם בנות ויתחיל עם בנות מאחורי הגב שלך
אנונימי
אם את לא נמשכת אליו תפרדי ממנו
מגיע לך ולו משהו יותר טוב