13 תשובות
זה בהחלט ברור שמדובר באנטישמיות שלא תלותית באנטי ציוניזם וההוכחה לכך היא מה שהערבים עשו לנו עוד לפני שהייתה לנו בכלל מדינה. לפני שאתה בוחר להקשיב לטענות אנטישמיות בתחופשת אנטי ציונית, תנסה להסתכל לעומק הדברים אח יקר.
אנונימי
לא, היא כנראה תפרוץ במלחמת עולם כי איראן תטיל בחזרה ואז בעלי הברית של האמריקאים יחזירו תגובה ובעלי הברית של איראן יחזירו להם וככה זה יימשך..
כנראה מרוב הקרבה הגיאוגרפית שלנו לאיראן אנחנו גם נרגיש את הפיצוץ ונהיה מושפעים ממנו
אנונימית
שואל השאלה:
^^^ בעקרון גם המאורעות שאותן אתה מגדיר מה שעשו לנו לפני קום המדינה היו בעקבות צעדים שאנחנו נקטנו באופן אקטיבי להתיישבות במדינה כמו הצהרת בלפור, הקמת התיישבויות, הבאת האוניות שהעמיסו אזרחים והבנייה הציונית למען הקמת מדינה - ציונות. ציונות זה רעיון לא מדינה קיימת, אח יקר.
^^^ בעקרון גם המאורעות שאותן אתה מגדיר מה שעשו לנו לפני קום המדינה היו בעקבות צעדים שאנחנו נקטנו באופן אקטיבי להתיישבות במדינה כמו הצהרת בלפור, הקמת התיישבויות, הבאת האוניות שהעמיסו אזרחים והבנייה הציונית למען הקמת מדינה - ציונות. ציונות זה רעיון לא מדינה קיימת, אח יקר.
אנונימי
שואל השאלה:
^^^ לאיראן על פי כל המקורות אין ראשי נפץ גרעיניים
^^^ לאיראן על פי כל המקורות אין ראשי נפץ גרעיניים
אנונימי
^ אל תדאג כיום קיימות פצצות אטום קטנות מאוד וגם גדולות מאוג זה תלוי פשוט בסוג
אנונימי
שואל השאלה:
לא כל מי שהוא אנטי-ציוניזם הוא אנטישמי.. זה שקר שישראלים אוהבים להמציא כדי לצאת מידי חובה. ואין ספק שלאיראן יש תפקיד משמעותי בהפעלת מליציות ופרוקסים מסביב למדינת ישראל למרות שזה לא יגמור לגמרי את חמאס זה יכול להיות מכפיל כוח ברמיסה הצבאית נגד חמאס
לא כל מי שהוא אנטי-ציוניזם הוא אנטישמי.. זה שקר שישראלים אוהבים להמציא כדי לצאת מידי חובה. ואין ספק שלאיראן יש תפקיד משמעותי בהפעלת מליציות ופרוקסים מסביב למדינת ישראל למרות שזה לא יגמור לגמרי את חמאס זה יכול להיות מכפיל כוח ברמיסה הצבאית נגד חמאס
אנונימי
לא, הסכסוך ה"פלסיטיני" זה בסך הכל תירוץ לאנטישמיות של הערבים שגרים כאן, והאיראנים גם שונאים אותנו, אז הם משתמשים באלה ששונאים אותנו וגרים כאן כדי לפגוע בנו. אבל איראן היא לא זאת שמפעילה אותם לבדה. הם פועלים ככה כי הם רוצים
אנונימי
שואל השאלה:
^ אתה משתמש בביטוי "יהודים" אבל גם אם הבריטים והצרפתים היו מבטיחים לעם אחר להקים מדינה ריבונית בארץ ישראל ולומר לפלסטינים שיקימו עבורם מדינה בארץ ישראל באופן חד סטרי, סביר להניח שאותו עם היה סובל מאותן התקפות ובלי קשר בהאם מדובר בעם היהודי או לא..
הדת היא לא ציונות, אתה עושה השוואה שגויה. כמו שיש יהודים לא ציוניים, נטורי קרתא, האם הם אנטישמיים כלפי עצמם?
יש פה סטירה לוגית ולא בכדי
^ אתה משתמש בביטוי "יהודים" אבל גם אם הבריטים והצרפתים היו מבטיחים לעם אחר להקים מדינה ריבונית בארץ ישראל ולומר לפלסטינים שיקימו עבורם מדינה בארץ ישראל באופן חד סטרי, סביר להניח שאותו עם היה סובל מאותן התקפות ובלי קשר בהאם מדובר בעם היהודי או לא..
הדת היא לא ציונות, אתה עושה השוואה שגויה. כמו שיש יהודים לא ציוניים, נטורי קרתא, האם הם אנטישמיים כלפי עצמם?
יש פה סטירה לוגית ולא בכדי
אנונימי
שואל השאלה:
אם ככה הפסיקו מלחמת עולם שנייה למה שזה לא יסיים סכסכוך בין 2 עמים?
אם ככה הפסיקו מלחמת עולם שנייה למה שזה לא יסיים סכסכוך בין 2 עמים?
אנונימי
לא, הרבה אזרחים ימותו וזה יוביל להרבה התנגדות. הם לא יוכלו להיכנס למקלטים כי אין להם.
הסיבה שזה הפסיק את מלחמת העולם השנייה היא כי זה היה נשק שלא נראה עד אז. בנוסף, בתים יפניים בהירושימה ונגאסאקי היו עשויים מעץ, בניגוד לבנייה איראנית מודרנית מבטון. רמת הנזק תהיה מועטה יותר.
הסיבה שזה הפסיק את מלחמת העולם השנייה היא כי זה היה נשק שלא נראה עד אז. בנוסף, בתים יפניים בהירושימה ונגאסאקי היו עשויים מעץ, בניגוד לבנייה איראנית מודרנית מבטון. רמת הנזק תהיה מועטה יותר.
^^^^ לא הופך את זה ללא אנטישמי
לכל דבר יש סיבה לא הופך את זה למוצדק.
בסופו של דבר הם עשו את זה כי אלה יהודים שרוצים להקים ריבונות על שטחים שלאותה תקופה אפילו לא היו של פלסטינים.
בסופו של דבר כל עוד קיים עם יהודי ואנטישמיות באותו עולם, יש הכרח לריבונות מלאה של העם הזה בשביל שיוכל לשרוד ולהגן על עצמו.
הרעיון הזה הוא ארץ ישראל.
מי שנגד ארץ ישראל, במודע או לא במודע נגד הרעיון שליהודים יש את הזכות להגן על עצמם.
אנטישמיות היא לא נובעת משנאה טהורה, היא נובעת מחוסר הבנה.
ואדם שחושב שליהודים אין הזכות להגן על עצמם הוא אנטישמי.
לכל דבר יש סיבה לא הופך את זה למוצדק.
בסופו של דבר הם עשו את זה כי אלה יהודים שרוצים להקים ריבונות על שטחים שלאותה תקופה אפילו לא היו של פלסטינים.
בסופו של דבר כל עוד קיים עם יהודי ואנטישמיות באותו עולם, יש הכרח לריבונות מלאה של העם הזה בשביל שיוכל לשרוד ולהגן על עצמו.
הרעיון הזה הוא ארץ ישראל.
מי שנגד ארץ ישראל, במודע או לא במודע נגד הרעיון שליהודים יש את הזכות להגן על עצמם.
אנטישמיות היא לא נובעת משנאה טהורה, היא נובעת מחוסר הבנה.
ואדם שחושב שליהודים אין הזכות להגן על עצמם הוא אנטישמי.
כן יהודי קרתא בהחלט אנטישמים, זה מגזר שמעדיף שכל היהודים יסבלו ככלל בפוגרומים מאשר שיהיו יהודים חילונים (נשמע אנטישמי למדי לשנוא כמות כזאת גדולה של יהודים)
אגב לא רק שההצעה הייתה באופן לא חד סטרי, האדמה שהוצעה ב38 ליהודים לא הייתה של ערבים ורובה הייתה חוקית של יהודים הם עדיין סירבו ולהזכר הם היו מקבלים 80 אחוזים וארץ משלהם, ספיציפית הפלסטינים הם גם דוגמא לא טובה כי אחת הסיבות שלהם זה כי ליהודים אסור שתהיה ריבונות משלהם.
בסופו של דבר כמו שאמרתי אם אתה מתנגד לריבונות של יהודים על עצמם אתה אנטישמי ואלה היו הפיתרונות, חשוב לזכור גם שבגלל שנות העשרים והשלושים הרבה ערבים מכרו את האדמה שלהם ליהודים שהיה להם את הכסף והלכו לגור בערים גדולות וזה למה כל כך הרבה מהארץ הייתה חוקית של יהודים.
אגב לא רק שההצעה הייתה באופן לא חד סטרי, האדמה שהוצעה ב38 ליהודים לא הייתה של ערבים ורובה הייתה חוקית של יהודים הם עדיין סירבו ולהזכר הם היו מקבלים 80 אחוזים וארץ משלהם, ספיציפית הפלסטינים הם גם דוגמא לא טובה כי אחת הסיבות שלהם זה כי ליהודים אסור שתהיה ריבונות משלהם.
בסופו של דבר כמו שאמרתי אם אתה מתנגד לריבונות של יהודים על עצמם אתה אנטישמי ואלה היו הפיתרונות, חשוב לזכור גם שבגלל שנות העשרים והשלושים הרבה ערבים מכרו את האדמה שלהם ליהודים שהיה להם את הכסף והלכו לגור בערים גדולות וזה למה כל כך הרבה מהארץ הייתה חוקית של יהודים.
באותו הנושא: