2 תשובות
144 זה אגרת רישום לטסט חיצוני
אבל אי אפשר לעשות את זה אם לא הוזן במערכת שעברת טסט פנימי
אבל אי אפשר לעשות את זה אם לא הוזן במערכת שעברת טסט פנימי
מוזר
אפ לא עברת פנימי אי אפשר לשלם אגרה על חיצוני
אפ לא עברת פנימי אי אפשר לשלם אגרה על חיצוני
באותו הנושא: