5 תשובות
כןכן יש למעלה ליד הכפתור של ההפעלה שתי פסים עם חץ מסורבלים תלחץ עלזה
שואל השאלה:
אני תמיד שומע על שאפל אבל מציק לי בעין הסדר של השירים
אני תמיד שומע על שאפל אבל מציק לי בעין הסדר של השירים
אנונימי
מה אכפת לך מהסדר של השירים אבל
שואל השאלה:
חבל כי זה ממש לא נוח להזיז את זה וגם לעשות על 255 שירים זה מעיק
חבל כי זה ממש לא נוח להזיז את זה וגם לעשות על 255 שירים זה מעיק
אנונימי
כן את עושה כזה בשתי קווים שכזה ככה אה לא שאפטל? אז לא נראלי יש
באותו הנושא: