7 תשובות
חחח יש מלא ילדים כאלה שמביאים
למה לא
זה מגניב דווקא
למה לא
זה מגניב דווקא
לא זה סבבה
אני עשיתי את זה, תלוי לאיפה אבל בעיקרון תעשי מה שבא לך ומה שנוח לך
אחלה לגמרי
זה סבבה
לאא
אני תמיד מביאה זה ממש טוב
אני תמיד מביאה זה ממש טוב
להה
באותו הנושא: