17 תשובות
עדיף שלא...
O.E
שואל השאלה:
אבל כבר קניתי את התחפושת אני לא יודעת מה לעשות
אנונימית
יש אופציה להחזיר אותה?
O.E
שואל השאלה:
לא ממש קניתי הכול בנפרד
אנונימית
יש חפצים מאיימים בתחפושת? כגון: סכין, רובה וכדומה?
O.E
שואל השאלה:
סכין מזוייפת כמובן
אנונימית
אז אני חושב שתשאירי את התחפושת אבל תוותרי על הסכין
O.E
מצב קצת רגיש להסתובב בו עם חפצים מאיימים אפילו שהם מזויפים
O.E
שואל השאלה:
אבל אז אני לא אהיה רוצחת זה החלק הכי חשוב בתחפושת אבל מה הסיכוי שחיילים יראו אותי? אני לא חושבת שיראו ככה שזה לא יעשה טראומה לא יודעת
אנונימית
לא קשור ליראו, זה פשוט סתם עלול לגרום לאי נוחות
O.E
העם שלנו עבר טראומה לא קטנה, לדעתי אם את יכולה יהיה ממש טוב לוותר על הסכין
O.E
או ממש להצניע אותה, בלי דם ודברים כאלה
O.E
שואל השאלה:
אוף אני לא רוצה להוריד את הדם והסכין ממש השקעתי לתחפושת אוף אין דרך אחרת ?
אנונימית
פשוט תלבשי אותה זה לא כזה משנה..
אסור דברים שיכולים להזכיר את הטראומה שחוותה המדינה ראיתי כתבות שאסרו על דברים כאלה...
שואל השאלה:
מה כבר יעשו לי?
אנונימית
כן למי אכפת