12 תשובות
זה סבבה
אנונימית
בשביל משפחה שלמה כן זה קצת יחסית
בחודש? עם כן אז זה סבבה אבל תלוי בכמה אנשים אתם וכמה האבא מרוויח
זה טוב
זה משכורת סבבה
אמא שלי מקבלת 7000 כאילו
בתכלס הכל יחסי
אמא שלי מקבלת 7000 כאילו
בתכלס הכל יחסי
אנונימית
שואל השאלה:
אבא שלי מקבל 8000 אמא 10000
אבא שלי מקבל 8000 אמא 10000
אנונימית
שואל השאלה:
סך הכל 2 אחים
סך הכל 2 אחים
אנונימית
לא צריך להיות אכפת לך כמה ההורים שלך מרוויחים, זה לא העסק שלך (לא בקטע חצוף, בקטע של זה לא אמור להעסיק את המחשבה שלך כי אני מכירה את זה וזה מכביד... במקרה וזה ממש מטריד אותך כזה)
אנונימית
שואל השאלה:
הם פשוט מלא דברים לא קונים בגלל שאין הרבה כסף אבל המשכורת שלהם לא כזאת נמןכה
הם פשוט מלא דברים לא קונים בגלל שאין הרבה כסף אבל המשכורת שלהם לא כזאת נמןכה
אנונימית
מה הם לא קונים?
בכל זאת, יש מלא הוצאות וצריך לדעת לחסוך ולהוציא בהטעם
בכל זאת, יש מלא הוצאות וצריך לדעת לחסוך ולהוציא בהטעם
אנונימית
אני גר בחברון בגלל זה, אמא שלי מרוויחה בערך 9000 לשני אחים וזהו. רע מאוד כמה שזה גרוע, גם משכורת נוראית וגם הכל יקר. חבל שאני לא גר בשוויץ ליכטנשטיין לוקסמבורג או נורווגיה זה היה הופך ל30k , יותר זול.
הגיוני שלא יקנו הרבה דברים, את לא מבינה מבחינה כספית כמוהם, וזו מדינה יקרה
^^ ידעת שמדינות הסקנדינביה הן בין ההכי יקרות בעולם? שוויץ המדינה הכי יקרה באירופה ויותר מישראל
^^ ידעת שמדינות הסקנדינביה הן בין ההכי יקרות בעולם? שוויץ המדינה הכי יקרה באירופה ויותר מישראל
באותו הנושא: