2 תשובות
אני לא יודעת.
אני באמת חושבת שיש בעיה באזעקות בצפון, מלא פעמים קורא שיש נפילה ועוד לא הייתה אזעקה בכלל
אנונימית
הם לא סתומים, הם מכוונים כרגע קרוב כי ככה לכיפת ברזל יותר קשה לפגוע ברקטות וזה מאלץ את התושבים להתפנות מהאיזור. כנראה גם בגלל שזו עדיין לא "מלחמה רשמית" איתם אז הם לא יורים לעבר הגליל התחתון. אם הם רוצים הם בקלות יכולים להגיע עם הטילים עד הדרום